Νέο νόμο-πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια μελετά το Υπουργείο Παιδείας, που θεωρεί ότι ο προηγούμενος νόμος – Γιαννάκου δεδομένου δεν υλοποιήθηκε επί της ουσίας ειδικά στο θέμα των αιώνιων φοιτητών.
Τη Δευτέρα (20/09), ο ειδικός γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Β. Παπάζογλου σε σχετική ερώτηση ,απάντησε:
«Όποια ιδρύματα προσπάθησαν να τον εφαρμόσουν στέλνοντας συστημένες επιστολές, οι περισσότερες επιστράφηκαν διότι ήταν άγνωστη η κατοικία των φοιτητών. Άρα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος τρόπος. Μέσω του συστήματος διανομής συγγραμμάτων μέσω διαδικτύου ,θα έχουμε μία πρώτη εικόνα πόσοι είναι οι ενεργοί φοιτητές στη χώρα μας».
Πλέον ηλεκτρονικά εκτός από τα συγγράμματα θα κατατίθενται και οι αιτήσεις για μετεγγραφές, σε ειδικό πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Παιδείας . Στην περίπτωση που εντοπιστούν ψευδή στοιχεία ο φοιτητής θα χάνει το δικαίωμα μετεγγραφής και θα διαγράφεται και από το αρχικό Τμήμα εισαγωγής.
Οι ενδιαφερόμενοι θα ειδοποιούνται ηλεκτρονικά για το αποτέλεσμα μέσα σε μία εβδομάδα.
Από τις αλλαγές εξαιρούνται περιπτώσεις μετεγγραφών φοιτητών που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.
Μέσω διαδικτύου θα λαμβάνουν πλέον τα συγγράμματά τους και οι φοιτητές μέσω της ιστοσελίδας www.eudoxus.gr και θα ενημερώνονται με sms ή e-mail για τον τόπο παραλαβής.
Ο κάθε φοιτητής δικαιούται ένα δωρεάν σύγγραμμα για κάθε μάθημα. Ο κάθε εκδότης θα καταχωρεί όλα τα βιβλία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πανεπιστημιακά συγγράμματα, ενώ εάν δεν έχει σημείο διανομής στην πόλη του δικαιούχου φοιτητή, προβλέπεται αποστολή των συγγραμμάτων με κούριερ, με επιβάρυνση του εκδότη.
Παράλληλα, η κάθε γραμματεία τμήματος πανεπιστημίου ή ΤΕΙ υποχρεούται να αναρτά στον «Εύδοξο» το σύνολο των μαθημάτων του Τμήματος και τα αντίστοιχα συγγράμματα που έχει επιλέξει η Γενική Συνέλευση του Τμήματος για το εκάστοτε ακαδημαϊκό έτος
Πηγή: www.cosmo.gr
Συνελήφθη ληστής ετών… 14!
-
Ένας ανήλικος, μόλις 14 ετών, δεν δίστασε να ληστέψει στη μέση του δρόμου
έναν νεαρό κατά πέντε χρόνια μεγαλύτερό του. Το περιστατικό συνέβη την…
Πριν από 45 δευτερόλεπτα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου