Poutanique τεχνη, εσυ τα φταις ολα!

Να είναι τέχνη; Επάγγελμα ή μήπως ματαιοδοξία;

Ο μουσικός του πεζοδρόμου!!

Ξαφνικά την καλοκαιρινή ηρεμία στο μικρό μας Μεσολόγγι σκέπασε μια γλυκιά μελωδία που έρχονταν από το βάθος του πεζοδρόμου. Όσο πλησίαζε.....

Να πως γινεται το Μεσολογγι προορισμος!

αι θα αξιοποιηθεί. Ακούγονται διάφορες ιδέες και έχουν συσταθεί αρκετές ομάδες πολιτών που προτείνουν υλοποιήσιμες και μη ιδέες προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος και έμμεσα να επωφεληθούμε όλοι.....

Ποσα κτηρια ρημαζουν στο Μεσολογγι;

Ένα από τα θέματα του δημοτικού συμβούλιου στις 27/ 11 είναι η «Εκμίσθωση χώρου για κάλυψη στεγαστικών αναγκών του Δήμου». Οι πρώτες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι πως μετά από τόσα χρόνια και πώς μετά από τόσο κονδύλια έχουμε φτάσει ....

Μεσολόγγι - αδέσποτα ώρα μηδέν.

Αδέσποτα, ένα ευαίσθητο θέμα για όσους είναι πραγματικά φιλόζωοι* και με τις δυο έννοιες της λέξης. Ας αρχίσουμε να μιλάμε για τις αβοήθητες ψυχές που ξαφνικά βρεθήκαν απροστάτευτες στον δρόμο όχι από το τέλος δηλαδή από τα αποτελέσματα που βλέπουμε...

Facebook, φωτογραφιες με σουφρωμενα χειλη...

Κάλος ή κακός αγαπητοί φίλοι διανύουμε μια εποχή που θέλει τους περισσότερους άμεσα εξαρτημένους από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωση τύπου face book. Έρχεται λοιπόν το Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας

12 Ιαν 2013

Ella Fitzgerald: Με όπλο μία φωνή

Γνωστή και ως η ‘Πρώτη Κυρία της Τζαζ’, η μοναδική Ella Fitzgerald σημάδεψε τον κόσμο της τζαζ αλλά και την παγκόσμια μουσική σκηνή με την μεταξένια σχεδόν βελούδινη φωνή της ξεκινώντας με μοναδικό της όπλο το ταλέντο της.

Κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας της συνεργάστηκε με μεγάλες μουσικές προσωπικότητες από τον Duke Ellington και τον Louis Armstrong μέχρι τον Dizzy Gilespie και τον Frank Sinatra, ενώ ηχογράφησε πάνω από 200 άλμπουμς και 2000 μουσικά κομμάτια.

Η Ella Fitzgerald γεννήθηκε στις 25 Απριλίου του 1917 στο Newsport News της Virginia, από το γάμο του William Fitzgerald και της Temperance Williams Fitzgerald. Τα παιδικά της χρόνια δυστυχώς δεν ήταν ιδανικά καθώς οι γονείς της χώρισαν ένα μήνα μόλις μετά τη γέννησή της.




Η ίδια με την μητέρα της μετακόμισαν στο Yonkers της Νέας Υόρκης, όπου έμειναν με τον σύντροφο της δεύτερης, Joseph Da Silva. Το ζευγάρι απέκτησε το 1923 και την ετεροθαλή αδερφή της Fitzgerald, Frances Da Silva. Η μοίρα όμως θα έδειχνε και πάλι το σκληρό της πρόσωπο στη μικρή Ella, όταν θα έχανε ξαφνικά τη μητέρα της το 1932 από καρδιακή προσβολή. Η 15χρονη τότε Fitzgerald αναγκάστηκε να μετακομίσει στο σπίτι της θείας της καθώς ο πατριός της την κακοποιούσε, ενώ παράλληλα οι επιδόσεις της στο σχολείο πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο με τις τραυματικές καταστάσεις που βίωνε.

Αρκετές φορές το σκασιαρχείο ήταν μέσα στο ημερήσιο πρόγραμμα, ενώ η αγάπη της για το χορό και το τραγούδι την ακολουθούσε από τότε, όταν ονειρευόταν ότι θα μπορούσε να γίνει χορεύτρια ή τραγουδίστρια. Ωστόσο εκείνη την περίοδο είχε μπλέξει με τον υπόκοσμο κρατώντας τσίλιες άλλοτε για ένα πορνείο και άλλοτε για την τοπική μαφία. Όταν η αστυνομία την συνέλαβε την έστειλε αρχικά στο Colored Orphan Asylum στο Riverdale του Bronx και αργότερα στο New York Training School for Girls στο Hudson από όπου και τελικά το έσκασε μένοντας για ένα διάστημα στο δρόμο.



Αν και άστεγη η Fitzgerald δεν θα εγκατέλειπε το όνειρό της να ανέβει στη σκηνή. Στις 21 Νοεμβρίου του 1934 θα λάμβανε μέρος σε έναν διαγωνισμό για ερασιτέχνες τραγουδιστές στο Harlem’s Apollo Theater. Η Fitzgerald θα ερμήνευε δύο τραγούδια εκείνο το βράδυ, το The Object of my Affection και το Judy καταφέρνοντας όχι μόνο να αποσπάσει την πρώτη θέση κερδίζοντας 25 δολάρια αλλά να τραβήξει και την προσοχή του διάσημου ντράμερ και τραγουδιστή Chick Webb.

Εκείνη η αναπάντεχη ερμηνεία της στο Apollo, έθεσε σε τροχιά την καριέρα της. Το 1935 θα ηχογραφούσε το Love and Kisses με τον Webb και το 1938 θα σημείωνε την πρώτη της επιτυχία με το τραγούδι A-Tisket A-Tasket. Την ίδια χρονιά η Fitzgerald θα γευόταν και άλλη επιτυχία με το τραγούδι I Found My Yellow Basket το οποίο κατάφερε να σκαρφαλώσει στο Νο3 στις μουσικές λίστες.

Ο θάνατος του Webb το 1939 θα έδινε την ευκαιρία στην Ella να γίνει η αρχηγός του συγκροτήματος όπου έπαιζαν μετονομάζοντας την μπάντα σε Ella Fitzgerald and her Famous Orchestra.
Για τις επόμενες έξι δεκαετίες η Fitzgerald θα κατακτούσε τη μουσική σκηνή της τζαζ παγκοσμίως και θα γνώριζε τεράστια επιτυχία. Συνεργάστηκε με τις σπουδαιότερες μουσικές προσωπικότητες της εποχής της, όπως ο Count Basie και κέρδισε επάξια τον τίτλο της Πρώτης Κυρίας της Τζαζ τόσο για την τεράστια δημοτικότητά της αλλά και για το απαράμιλλο φωνητικό της ταλέντο. Η ιδιαίτερη ικανότητα που είχε να μιμείται ήχους οργάνων βοήθησε να διαδοθεί ο φωνητικός αυτοσχεδιασμός γνωστός ως scatting που έγινε και το σήμα κατατεθέν της.




Αν και κάποιοι κριτικοί έγραφαν κάποιες φορές ότι η φωνή της δεν είχε το βάθος άλλων συναδέλφων της με πιο μπλουζ επιλογές, η επιτυχία και ο σεβασμός στο πρόσωπό της από τους ίδιους τους συναδέλφους της και τεράστια ονόματα της μουσικής βιομηχανίας αποδείκνυε περίτρανα γιατί η Fitzgerald κατέκτησε πλήθος θαυμαστών και ξεχώρισε στα μουσικά πράγματα.

Οι συνολικές πωλήσεις των δίσκων της ξεπερνούν τα 40 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ανάμεσα στα πολυάριθμα βραβεία που έχει αποσπάσει κατά τη διάρκεια της καριέρας της συγκαταλέγονται 13 βραβεία Grammy, το NAACP Image Award για το σύνολο της καριέρας της και το Προεδρικό Μετάλλιο της Ελευθερίας.



Τις δύο τελευταίες δεκαετίες της ζωής της, η Fitzgerald ηχογράφησε τραγούδια όπου οι αλλοιώσεις στις φωνητικές τις χορδές ήταν εμφανείς καθώς έπασχε από διαβήτη. Ο διαβήτης όμως δεν πήρε μόνο ένα μέρος από τη φωνή της, της κόστισε την όραση της αλλά και τον ακρωτηριασμό των δύο ποδιών της το 1994. Η τελευταία της ηχογράφηση έγινε το 1989 και η τελευταία της δημόσια παρουσία πραγματοποιήθηκε στο Carnegie Hall στη Νέα Υόρκη το 1991.

Η Πρώτη Κυρία της Τζαζ άφησε την τελευταία της πνοή στις 15 Ιουνίου του 1996 στο σπίτι της στο Μπέβερλυ Χιλς.

Στην προσωπική της ζωή υπήρξε για μικρό διάστημα παντρεμένη το 1941,με τον Benny Kornegay, ο οποίος είχε καταδικαστεί για διακίνηση ναρκωτικών ενώ έκανε ακόμα ένα γάμο με τον μπασίστα Ray Brown από το 1947 έως το 1952. Το ζευγάρι υιοθέτησε μάλιστα και το παιδί της ετεροθαλούς αδερφής της Fitzgerald δίνοντάς του το όνομα Ray Brown Jr Fitzgerald.

10 Ιαν 2013

Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών η 26η Συνέλευση της Διεθνής Ένωσης Πόλεων Αγγελιοφόρων της Ειρήνης.

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εξωτερικών, μετά από παρέμβαση του Υφυπουργού Δικαιοσύνης Κώστα καραγκούνη, με τον Υφυπουργό Εξωτερικών Κωνσταντίνο Τσιαρα και το Δήμαρχο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παναγιώτη Κατσούλη. Το αίτημα του Δήμου Ιεράς πόλεως Μεσολογγίου όπως η συνέλευση της Διεθνής Ένωσης Πόλεων Αγγελιοφόρων της Ειρήνης που θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο στο Μεσολόγγι, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, έγινε άμεσα αποδεκτό από τον αρμόδιο Υφυπουργό Εξωτερικών.
Η συνέλευση της Διεθνής Ένωσης Πόλεων Αγγελιοφόρων της Ειρήνης στην οποία συμμετέχουν 103 ιστορικές πόλεις ανά τον κόσμο (Μόσχα, Πεκίνο, Βαρκελώνη, Χιροσίμα κ.α.)  και λειτουργεί υπό την αιγίδα του ΟΗΕ από το 1987, θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα και θα αποτελέσει μια σημαντική ευκαιρία ενδυνάμωσης του διεθνούς κύρους της χώρας μας.
Ο Δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης ευχαριστεί τον Υφυπουργό Εξωτερικών κ. Τσιαρα για την άμεση ανταπόκριση του και τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης για την άμεση παρέμβαση του.

Γιούχαραν το Μητροπολίτη Ναυπάκτου

htropolh nafpaktouΝαυπάκτιοι πολίτες οι οποίοι είχαν συγκεντρωθεί στο λιμάνι έξω από τη Μητρόπολη για να διαμαρτυρηθούν για το κλείσιμο της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος γιουχάρησαν, σύμφωνα με πληροφορίες, πριν λίγο τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου για το περιστατικό με το σταυρό κατά τη διάρκεια της τελετής του εορτασμού των Θεοφανίων.
Να σημειωθεί ότι οι πολίτες είχαν αναρτήσει και πανό στο σημείο όπου είχαν συγκεντρωθεί ενώ μοίρασαν και ενημερωτικά φυλλάδια στους διερχόμενους πολίτες για το κλείσιμο της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος.

Το «σόου» της Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Το «σόου» της ΖωήςΣκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν χθες το απόγευμα στη Βουλή με πρωταγωνίστρια τη Ζ. Κωνσταντοπούλου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου για την κατάργηση και συγχώνευση φορέων του Δημοσίου, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προέβη σε μια κίνηση χωρίς προηγούμενο: Ενώ είχε καταθέσει στο προεδρείο της Βουλής το έγγραφο αίτημα του κόμματός της για διενέργεια ονομαστικής ψηφοφορίας, στη συνέχεια, και δίχως να συνεννοηθεί με τον προεδρεύοντα Χρ. Μαρκογιαννάκη, ανέβηκε στο προεδρείο και το πήρε πίσω!

Ακολούθησε αλαλούμ, με τον Χρ. Μαρκογιαννάκη να ζητά πίσω το έγγραφο, τη Ζωή να τον κατηγορεί ότι λέει ψέματα, ώσπου -ύστερα από αρκετή ώρα- ο Π. Λαφαζάνης πήρε το επίμαχο έγγραφο από τα χέρια της Ζ. Κωνσταντοπούλου και το πήγε ο ίδιος στο προεδρείο!
Η... δασκάλα
Νωρίτερα, η Ζ. Κωνσταντοπούλου είχε πρωταγωνιστήσει σε μια άλλη αντιπαράθεση, αυτήν τη φορά με τον Απ. Κακλαμάνη. Αφορμή οι αναφορές της περί παραβίασης του Συντάγματος αλλά και η επίθεσή της στον υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Μ. Βολουδάκη, γιατί δεν άκουγε την ομιλία της και μιλούσε με έναν βουλευτή.
Η συμπεριφορά της Ζ. Κωνσταντοπούλου προκάλεσε την έκρηξη του πρώην προέδρου της Βουλής, ο οποίος της είπε ότι πρέπει να σταματήσει την ασέβεια που δείχνει προς το Κοινοβούλιο: «Δεν είμαστε στην πρώτη δημοτικού να μας κάνει μαθήματα η δασκάλα κ. Κωνσταντοπούλου.
Αυτά δεν τα έκανε ποτέ στο Κοινοβούλιο ούτε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος ούτε η Λίνα Αλεξίου, πατέρας και μητέρα της κ. Κωνσταντοπούλου». Απαντώντας, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε αήθεις και προσβλητικές τις αναφορές στους γονείς της.

Μιχαήλ Μίνιν (1922 – 2008)

Μιχαήλ Μίνιν (Mikhail Minin) Ρώσος στρατιωτικός. Υπήρξε ο πρώτος σοβιετικός στρατιώτης που ύψωσε την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο στη στέγη της γερμανικής Βουλής (Ράιχσταγκ), κατά τη διάρκεια της Μάχης του Βερολίνου (16 Απριλίου - 2 Μαΐου 1945).
Ο Μιχαήλ Μίνιν (Mikhail Minin) γεννήθηκε το 1922 στην πόλη Βανίνο της ρωσικής Άπω Ανατολής. Τον Ιούνιο του 1941 κατατάχθηκε εθελοντής στον Κόκκινο Στρατό και πολέμησε τους Ναζί στο Λένινγκραντ, όπου τραυματίστηκε. Μετά την αποθεραπεία του, ακολούθησε τη μονάδα του ως το Βερολίνο.
Στις 30 Απριλίου 1945, μέρα της αυτοκτονίας του Χίτλερ, ο λοχίας Μίνιν ήταν μεταξύ των πρώτων που εισέβαλαν στο κτίριο του Ράιχασταγκ και ο πρώτος που ύψωσε τη σοβιετική σημαία με το σφυροδρέπανο στη στέγη του, μαζί με τους λοχίες Ζαγκίτοφ, Μπαμπρόφ και Λισιμένκο. Το ρολόι εκείνη την ώρα έδειχνε 22:40, αλλά δεν βρέθηκε μία κινηματογραφική ή φωτογραφική κάμερα να απαθανατίσει και να πιστοποιήσει τη σκηνή. Η ιστορική φωτογραφία του Χαλντέι τραβήχτηκε δύο μέρες αργότερα.
Την εντολή για την ανύψωση ακόμη κι ενός κόκκινου πανιού στο εμβληματικό κτίριο του Βερολίνου την είχαν δώσει οι ανώτεροί του (ίσως ο στρατάρχης Ζούκοφ), ως σύμβολο της νίκης των Σοβιετικών, παρά τη διαταγή του Στάλιν να μην αναρτηθεί καμία σημαία πριν από την 1η Μαΐου. Ίσως γι' αυτό το λόγο ο Μίνιν και οι τρεις συμπολεμιστές του (Ζαγκίτοφ, Μπαμπρόφ, Λισιμένκο), παρότι είχαν προταθεί δεν τιμήθηκαν με τον κορυφαίο τίτλο του Ήρωα της Σοβιετικής Ένωσης και δεν παρέλαβαν ποτέ το αστέρι που τον συνοδεύει.
Στην επίσημη ιστοριογραφία δεν αναφερόταν πουθενά το όνομά του και η συμμετοχή του στη μάχη του Βερολίνου. Η ταυτότητά του έγινε γνωστή μόλις πριν από λίγα χρόνια, έπειτα από σχετική έρευνα του Ινστιτούτου Ιστορίας του ρωσικού υπουργείου Άμυνας. Τις τιμές και τη δόξα έκλεψαν οι στρατιώτες που εισήλθαν την επομένη μέρα στο Ράιχσταγκ και ύψωσαν επισήμως τη σημαία της Σοβιετικής Ένωσης στο ψηλότερο σημείο του κτιρίου. Τη σκηνή απαθανάτισε με τον φακό του ο Γεβγκένι Χαλντέι, σε μία από τις ιστορικότερες φωτογραφίες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου (2 Μαΐου 1945). Στη φωτογραφία δεν εικονίζεται, όπως γενικώς πιστεύεται, ο Μίνιν, αλλά ο γεωργιανός λοχίας Μελίτων Καντάρια, συμπατριώτης του σοβιετικού ηγέτη.
Μετά τον πόλεμο, ο Μίνιν συνέχισε τη θητεία του στο στρατό και το 1969 αποστρατεύτηκε με τον βαθμό του συνταγματάρχη. Από τότε και ως τον θάνατό του στις 10 Ιανουαρίου 2008, έζησε στην πόλη Πσκοφ της Δυτικής Ρωσίας.

Η ιστορία της Βίλας Αμαλίας

Η πολύπαθη Βίλα Αμαλίας, πεδίο συγκρούσεων τον τελευταίο καιρό μεταξύ καταληψιών και αστυνομικών, έχει μια μακρά ιστορία, άμεσα συνδεδεμένη με το θρυλικό 2ο Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών.
Η ιστορία της Βίλας Αμαλίας Το σχολείο αποτέλεσε φυτώριο δεκάδων σημαντικών προσωπικοτήτων. Μεταξύ των μαθητών που πέρασαν από τις αίθουσες της Βίλας Αμαλία ήταν ο στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο εικαστικός Αλέκος Φασιανός, ο σκηνοθέτης Θεόδωρος Αγγελόπουλος, ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος και ο συγγραφέας Χρήστος Γιανναράς.
Το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων ιδρύθηκε το 1862 και πρωτολειτούργησε στην Πλάκα. Στις αρχές του 20ού αιώνα φιλοξενήθηκε στο κτίριο του πρώην Βασιλικού Τυπογραφείου στη Σταδίου, για να μεταστεγαστεί το 1932 και ως το 1973 στην περίτεχνη Βίλα Αμαλίας. Μετά την εκ νέου μεταστέγαση του σχολείου στην περιοχή της πλατείας Βάθη, όπου λειτουργούσε έως το 2011, η Βίλα εγκαταλείφθηκε.
Η Βίλα Αμαλίας βρίσκεται στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Χέυδεν. Το κτίριο χτίστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και φημολογείται ότι οικοδομήθηκε σε προσχέδια του Ερνέστου Τσίλλερ. Το 1975, αφού είχε γίνει η μεταστέγαση του σχολείου, η Βίλα απαλλοτριώθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο και περιήλθε στην κυριότητα του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων.
Το 1990 καταλήφθηκε από αντιεξουσιαστές. Σήμερα το κτίριο ανήκει στον δήμο Αθηναίων, ωστόσο δεν είναι σαφές από πότε. Πάντως, σύμφωνα με σχετικά έγγραφα, το κτίριο ανήκε στον ΟΣΚ σίγουρα ώς το 1998.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος των αποφοίτων του 2ου Γυμνασίου Αρρένων, επιχειρηματίας, Νίκος Βερροιόπουλος, «κακώς το κτίριο αποκαλείται Βίλα Αμαλίας, καθώς πρόκειται για ονομασία που του έδωσαν οι καταληψίες τη δεκαετία του ’90. Είχε προηγηθεί η κατάληψη εγκαταλειμμένου κτιρίου στη λεωφόρο Αμαλίας, που κράτησε λίγο. Φεύγοντας από εκεί, οι καταληψίες βρήκαν ελεύθερο το συγκεκριμένο κτίριο, το κατέλαβαν και του έδωσαν τη συγκεκριμένη ονομασία».
Ο ίδιος προσθέτει ότι πρόκειται στην πραγματικότητα για δύο κτίρια, που μοιράζονται κοινή αυλή και αποτέλεσαν επαύλεις των οικογενειών Ράλλη και Αργυρόπουλου.
Η έπαυλη Αργυρόπουλου, ακριβώς στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Χέυδεν (η γνωστή σήμερα ως Βίλα Αμαλίας, όπου στεγάστηκε και το 2ο Γυμνάσιο) αποτέλεσε την κατοικία του πρεσβευτή Περικλή Αργυρόπουλου, ενώ η έπαυλη Ράλλη, στην πίσω πλευρά, κατά μία εκδοχή αποτέλεσε την κατοικία του πρωθυπουργού της κατοχικής κυβέρνησης, Ιωάννη Ράλλη.
Πηγή: ΑΠΕ / ΙΝ.GR

9 Ιαν 2013

ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ! ΑΙΤΗΣΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΑΠΟ sprider stores,alex paΚ ΚΑΙ ΧΑΖΗΙΩΑΝΝΟΥ

ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, Ε...αντωνάκη !!!Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα υπέβαλαν δυο ακόμη μεγάλες εταιρείες, η Sprider Stores ΑΕ και η Χατζηιωάννου ΑΒΕΕ..
Η διοίκηση του Χρηματιστηρίου της Αθήνας, κατόπιν των ανακοινώσεων των δυο εταιρειών, αποφάσισε την προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών της Χατζηιωάννου, ενώ θα αξιολογήσει σήμερα το ενδεχόμενο μεταφοράς της εταιρείας στην κατηγορία Επιτήρησης.
Πιο συγκεκριμένα, η Sprider Stores γνωστοποίησε ότι την 8η Ιανουαρίου 2013, υπέβαλε ενώπιον του αρμοδίου Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης "αίτηση υπαγωγής της στη διαδικασία εξυγίανσης και λήψης προληπτικών μέτρων, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 99 επομ. του Ν.3588/2007, όπως αυτές αντικαταστάθηκαν και ισχύουν σήμερα.
Η υποβολή της αίτησης κατέστη αναγκαία για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της Εταιρίας, την εξασφάλιση των συμφερόντων των εργαζομένων της και την προστασία της έναντι των πιστωτών της", τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Παράλληλα, επισημαίνει πως η Διοίκηση εκτιμά ότι, μέσω της διαδικασίας της εξυγίανσης, η Εταιρία θα πετύχει την αναδιάρθρωση των οφειλών της και την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της. Παρόμοια και η ανακοίνωση της Χατζηιωάννου ΑΒΕΕ.
Αίτηση πτώχευσης της εταιρείας Alex Pak συζητείται το πρωί της Τετάρτης στο Πρωτοδικείο Αθηνών. Tα καταστήματα Alex Pak έχουν περιοριστεί σε 17 σε όλη την Ελλάδα, από 33 που ήταν αρχικά, ενώ οι εργαζόμενοι που κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο, είναι 137, από 870 που ήταν αρχικά.
Η διοίκηση της ελληνικών συμφερόντων εταιρείας, αφού επί σχεδόν ένα χρόνο επέβαλε μονομερώς στους εργαζομένους της την εκ περιτροπής απασχόληση δύο-τριών ημερών ανά εβδομάδα, αναγκάζοντας ουσιαστικά σε αποχώρηση τους 733 εξ αυτών (σε όλη την Ελλάδα), προχωρά σε μια αιφνιδιαστική κίνηση, μολονότι αρχικά αναμενόταν να υποβάλει -για τρίτη φορά, έπειτα από δύο αποτυχημένες προσπάθειες- αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99.

Απλό τεστ μπορεί να σώσει παιδιά με άσθμα

Απλό τεστ μπορεί να σώσει παιδιά με άσθμαΕνα απλό τεστ που βασίζεται σε δείγμα σάλιου μπορεί να δείξει ποια παιδιά με άσθμα δεν θα αποκριθούν σε μια κοινή ουσία που χορηγείται για τη νόσο



Ένα απλό γενετικό τεστ που βασίζεται σε δείγμα σάλιου μπορεί να εντοπίσει εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως με σοβαρό άσθμα τα οποία λαμβάνουν φάρμακα που ουσιαστικώς τους είναι άχρηστα.
1 στα 7 παιδιά δεν αποκρίνεται σε κοινή ουσία
Ενας στους επτά μικρούς ασθενείς με άσθμα δεν αποκρίνεται στην ουσία σαλμετερόλη η οποία χορηγείται σε πάρα πολλά παιδιά με άσθμα.
Η νέα μελέτη που διεξήχθη από ειδικούς της Ιατρικής Σχολής του Μπράιτον και Σάσεξ καθώς και από συναδέλφους τους του Πανεπιστημίου του Νταντί στη Σκωτία περιελάμβανε 62 παιδιά. Σύμφωνα με τα ευρήματά της που δημοσιεύονται στο επιστημονικό περιοδικό «Clinical Science» με βάση το γενετικό τεστ τα παιδιά που δεν αποκρίνονται στη σαλμετερόλη θα μπορούσαν να εντοπιστούν και να λάβουν κάποια άλλη, κατάλληλη για την περίπτωσή τους θεραπεία.
Η σαλμετερόλη χρησιμοποιείται για τη χαλάρωση των αεραγωγών στους πνεύμονες και λαμβάνεται από τα παιδιά που δεν μπορούν να ελέγξουν το άσθμα τους με την ουσία σαλβουταμόλη η οποία συνήθως χορηγείται σε όλα τα παιδιά που πρωτοδιαγιγνώσκονται με τη νόσο.
Το μυστικό στο DNA
Ο λόγος για τον οποίον ορισμένα παιδιά δεν αποκρίνονται στη σαλμετερόλη κρύβεται στον γενετικό τους κώδικα. Το φάρμακο δρα στους β-2 αδρενεργικούς υποδοχείς στους αεραγωγούς. Ωστόσο ένα στα επτά άτομα φέρει μια γενετική μετάλλαξη που κάνει τους υποδοχείς αυτούς να έχουν ελαφρώς διαφορετικό σχήμα με αποτέλεσμα η φαρμακευτική ουσία να μην μπορεί να τους αναγνωρίσει.
Ετσι ένα τεστ DNA που διεξάγεται με δείγμα σάλιου μπορεί να δείξει το σχήμα των β-2 υποδοχέων στους αεραγωγούς του κάθε παιδιού και αν τελικώς η σαλμετερόλη θα είναι δραστική για αυτό.
Στο πλαίσιο της νέας μελέτης τα μισά παιδιά με τη συγκεκριμένη μετάλλαξη έλαβαν σαλμετερόλη και τα άλλα μισά ένα εναλλακτικό φάρμακο για το άσθμα, τη μοντελουκάστη. Οι ερευνητές είδαν ότι τα παιδιά που έλαβαν μοντελουκάστη εμφάνισαν πολύ μεγαλύτερη βελτίωση των συμπτωμάτων τους και είχαν πολύ λιγότερες απουσίες στο σχολείο σε σύγκριση με όσα έλαβαν σαλμετερόλη. Τα ευρήματα έρχονται σε αντίθεση με τις «επιδόσεις» των δύο φαρμάκων στον γενικό πληθυσμό όπου η σαλμετερόλη δίνει καλύτερα αποτελέσματα από την μοντελουκάστη.
Εξατομικευμένη ιατρική για το άσθμα
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μελέτης καθηγητή Σόμναθ Μουκοπαντιάι «είδαμε σε όλες τις περιπτώσεις ότι η σαλμετερόλη είτε δεν ήταν δραστική είτε είχε πολύ μικρή αποτελεσματικότητα για αυτά τα παιδιά. Η μοντελουκάστη αποδείχθηκε πολύ ανώτερη. Δείξαμε για πρώτη φορά πως η εξατομικευμένη ιατρική μπορεί να αλλάξει το τοπίο του παιδικού άσθματος».
Ο καθηγητής προσέθεσε ότι το γενετικό τεστ θα κοστίζει περί τα 18 ευρώ και συνέστησε η εξέταση να γίνεται σε όλα τα παιδιά με άσθμα  καθώς, όπως είπε, είναι απαράδεκτο να χορηγούνται σε παιδιά φάρμακα που δεν είναι αποτελεσματικά.

Έχουμε τους Bαψομαλλιάδες, τα γιουσουφάκια της στοάς του κολεγίου, που μας αξίζουν!


Έχουμε τους Παπακωνσταντίνου που μας αξίζουν



H τραγωδία μιας χώρας. Αυτό ήταν η συνέντευξη του ανεκδιήγητου Παπακωνσταντίνου στην Ελλη Στάη. Αυτός ο τύπος (και όλοι οι υπόλοιποι σαν και δάυτον), για τον οποίο χθες βράδυ ο Εισαγγελέας θα έπρεπε να είχε εκδώσει ένταλμα σύλληψης, βρέθηκε στην πιο κρίσιμη συγκυρία για την πατρίδα του στο υπ. Οικονομικών.




Ένας λαός ολόκληρος κρεμάσθηκε από τις ικανότητες αυτού του ανερμάτιστου ψεύτη καθώς και των Παπανδρέου, Βενιζέλου, Παπαδήμου και των συμβούλων τους.
Οι Έλληνες του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Λεωνίδα, του Μακρυγιάννη, του Κολοκοτρώνη, εκφυλισθήκαμε τόσο πολύ στην πορεία των αιώνων που σήμερα καταντήσαμε να επιλέγουμε κάτι ανθρωπάκια για να διαχειρίζονται τα κοινά. Με ποια προσωπικότητα αυτός ο ανερμάτιστος ψεύτης, που μπροστά στους κατώτερους υπαλλήλους τού έβγαινε ο Ναπολέων που κρύβει μέσα του, και απέναντι στον Σόιμπλε δεν ήταν παρά ένα γιουσουφάκι της...

συμφοράς.



Αλλά η διαπίστωση αφορά και μας τους ίδιους: Μας αξίζουν Παπακωνσταντίνου. Εικόνα μας είναι. Ακόμη και οι Ιταλοί μέσα σε ένα χρόνο κατάφεραν να αποτεφρώσουν τον Μόντι, ο οποίος Μόντι είχε το σθένος να πει στον Σόιμπλε εκείνο το βράδι στο Εurogroup ότι δεν «έχεις να πας πουθενά, αν δεν τελειώσουμε...»




Ε, λοιπόν αυτόν τον Μόντι οι Ιταλοί που είναι αξιοπρεπής λαός δεν τον αντέχουν. Δεν αντέχουν να υπακούουν σαν λαός-κανίς στις ορέξεις της Μέρκελ και τον στέλνουν στην 4η θέση της δημοτικότητας.




Μόνο οι κατ΄ευφημισμόν Έλληνες που αποτελούμε ζωντανή δυσφήμιση των προγόνων μας ανεχόμαστε ακόμη Παπακωνσνατντίνου, Στουρνάρες-(που ζει για τα "μπράβο" του Σόιμπλε), Σαμαράδες, Βενιζέλους, Κουβέληδες και ίσως και Τσίπρες-τον οποίο πρέπει να κάνουμε πρωθυπουργό για να διαπιστώσουμε αν εννοεί αυτά που λέει η είναι απλά ένας φαλφλατάς.




Η χθεσινοβραδινή συνέντευξη του Παπακωνσταντίνου, εάν δεν σήμανε συναγερμό σε κάθε σπίτι, για να αλλάξουμε μέσα μας και να αλλάξουμε στην συνέχεια το πολιτικό προσωπικό της χώρας είμαστε άξιοι της τύχης μας. Σήμερα κιόλας πρέπει να διώξουμε με τις κλωτσιές τους ηγέτες που προσκυνάνε με την λογική του σφάξε με αγάμ να αγιάσω τους Γερμανούς.

Δεν βλέπουμε ότι η πολιτική αυτή είναι αδιέξοδη; Δεν βλέπουμε ότι οι Αμερικανοί από αντίδραση βάζουν την Τουρκία και την Λιβύη- τις οποίες ελέγχουν-να μας απειλούν για τα πετρέλαια;

Χθες διαπιστώσαμε ότι και να υπάρχουν πετρέλαια δεν πρόκειται να τα εκμεταλλευθούμε αν δεν δώσουν το OK oι Αμερικανοί, οπότε για ποιό λόγο αυτή η δουλοπρέπεια στους Γερμανούς; Όλα αυτά πρέπει να γίνουν βίωμα της κάθε ελληνικής οικογένειας διαφορετικά αυτό το απαξιωμένο κράτος πολύ σύντομα θα γίνει Λιβύη- ένα παίγνιο συμφερόντων στα χέρια των ισχυρών με τον λαό του άβουλο κοπάδι.




Όσο αφορά τον ίδιο τον Παπακωνσταντίνου. Τραγική φιγούρα. Ψεύτης και υποκριτής. Έχασε το αρχικό CD, γύρευε σε ποιούς επιχειρηματίες μπορεί να το έχει δώσει, η σε ποιες οικογένειες. Χθες το βράδι μάλιστα έκαψε και τουλάχιστο έναν συνεργάτη του-αυτό στον οποίο έδωσε το CD για να το μετατρέψει σε στικάκι! Για λόγους ασφαλείας μας είπε. Από πότε το ένα είναι πιο ασφαλές από το άλλο; Δεν ακολούθησε καν την θεσμική διαδικασία ώστε να παραλάβει το πρωτογενές υλικό ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ. Μόνο 20 ονόματα, τα οποία μάλιστα ο ίδιος δεν τα είδε. Ενώ είχε πρεμούρα για το CD και ζήτησε από τον πρέσβη μας στην Γαλλία να το παραλάβει προσωπικά εκτός διπλωματικού σάκου, αίφνης ο ίδιος δεν ασχολήθηκε καν. Μας είπε ότι δεν το άνοιξε, ότι δεν είδε τα ονόματα, δεν είδε τα ποσά, παρά μόνο τα 20 πρώτα σε καταθέσεις.

Το ένα ψέμα μετά το άλλο. Φυσικά! Ποιος από αυτά τα ανθρωπάκια θα ήθελαν να «δουν» πραγματικά τις καταθέσεις ενός από τους πανίσχυρους επιχειρηματίες της χώρας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι καταθέσεις τις οικογένειας Μπόμπολα δεν ήταν δηλωμένες και δικαιολογημένες. Απλά κανείς Παπακωνσνατντίνου, κανείς Βενιζέλος, κανείς Παπανδρέου, κανείς Σαμαράς δεν θα έκανε ποτέ έλεγχο σε επιχειρηματία βεληνεκούς Μπόμπολα μια και αυτοί κρατάνε στην ζωή το νοσηρό πολιτικό προσωπικό της μεταπολίτευσης.




Δεν βλέπετε πως έχει βραχυκυκλώσει ο Σαμαράς ανάμεσα στον Μελισσανίδη και στον Κόκκαλη για τον ΟΠΑΠ; Τον έχει υποσχεθεί και στους δύο και τώρα απελπισμένος αναζητεί οδό διαφυγής. Αυτό είναι το πολιτικό προσωπικό της χώρας. Ο ένας υπουργός δεν εμπιστεύεται τον άλλον και όλοι μαζί τον ΣΔΟΕ. Κι εκείνος ο Λέκκας, ο βαθύς πασόκος που «είδε» την Μαργαρίτα Παπανδρέου πίσω από τα 500 εκατ. Τι απέγινε; Πως κυβερνάνε τη χώρα όλοι αυτοί οι απερίγραπτοι τύποι; Και τι σόι λαός είμαστε εμείς που τους ανεχόμαστε;

Πόσο ηλίθιος είναι ένας λαός που τον κυβερνούν οι Παπακωνσταντίνοι;
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/

7 Ιαν 2013

Η κατασπατάληση συνεχίζεται στον Δήμο!


Η πολιτική των προηγουμένων ετών συνεχίζετε παρόλο τις δυσκολίες που βιώνουμε. Αλόγιστα κατασπαταλάτε το δημόσιο χρήμα με σκοπό την ψηφοθηρία χωρίς πρόγραμμα και σωστή πολιτική. Χρήματα δίνονται για υπερωρίες σε συγκεκριμένους υπαλλήλους έπειτα από εντολή αιρετών και φυσικά χωρίς να το αξίζουν. Μαθαίνουμε για οικονομικά βοηθήματα σε ποδοσφαιρικές ομάδες της ευρύτερης περιοχής του Δήμου, προφανώς για να τα έχουμε καλά με όλους χωρίς βέβαια να προσφέρεται το ανάλογο έργο. 


Ευτυχώς η κρίση πλέον δεν γίνετε μόνο από τον κομματικό στρατό σας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ .

ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΛΕΤΗΡΕΣ! ΣΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ...
Περισσότερους φόρους στους φορολογούμενους με μεσαία εισοδήματα και τις οικογένειες με παιδιά, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους φορολογούμενους που αποκτούν εισοδήματα από ενοίκια φέρνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, η συζήτηση του οποίου ξεκινά στη Βουλή την επόμενη Πέμπτη.Οι δωσίλογοι έχουν βαλθεί να εξοντώσουν τον λαό, εκτελώντας πειθήνια τις εντολές της Μέρκελ κααι του Σόϊμπλε!
Με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο:
1 Θεσπίζεται νέα φορολογική κλίμακα για μισθωτούς και συνταξιούχους. Για τα πρώτα 25.000 ευρώ του ετησίου εισοδήματος από μισθούς ή συντάξεις θα ισχύει συντελεστής φόρου 22%, για το τμήμα ετησίου εισοδήματος από τις 25.001 έως τις 42.000 ευρώ, θα ισχύσει συντελεστής φόρου 32% και για το υπερβάλλον των 42.000 ευρώ τμήμα του εισοδήματος θα ισχύει συντελεστής 42%. Παράλληλα καθιερώνεται έκπτωση φόρου 2.100 ευρώ για εισοδήματα έως 21.000 ευρώ Για εισοδήματα πάνω από τις 21.000 ευρώ, η έκπτωση φόρου θα μειώνεται κατά 100 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ εισοδήματος μέχρι να μηδενιστεί στο επίπεδο εισοδήματος των 42.000 ευρώ.
2 Καταργούνται οι περισσότερες φοροαπαλλαγές: Διατηρείται αλλά είναι «ψαλιδισμένη» η έκπτωση φόρου 10% για ιατρικά έξοδα και νοσήλια. Επίσης παραμένουν οι δαπάνες για δωρεές, χορηγίες και διατροφή προς την πρώην ή τον πρώην σύζυγο.
3 Αλλάζει το σύστημα των αποδείξεων: Υποχρέωση συγκέντρωσης αποδείξεων συνολικής αξίας ίσης με το 25% του ετησίου εισοδήματος θα έχουν μόνο οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι με ετήσια εισοδήματα μέχρι 42.000 ευρώ. Όσοι έχουν ετήσια εισοδήματα άνω των 42.000 ευρώ θα πρέπει να μαζεύουν αποδείξεις αξίας 10.500 ευρώ. Επίσης αυξάνεται από 10% σε 22% το πέναλντι φόρου που θα καλείται να πληρώσει κάθε μισθωτός ή συνταξιούχος ο οποίος δεν θα καταφέρνει να συγκεντρώσει τις απαιτούμενες αποδείξεις.
4 Τα ενοίκια θα φορολογούνται αυτοτελώς από το πρώτο ευρώ. Σε ποσά ενοικίων μέχρι 12.000 ευρώ το χρόνο θα επιβάλλεται φόρος 10%, ενώ τυχόν επιπλέον ποσά, πέραν των 12.000 ευρώ, θα φορολογούνται με 33%.
5 Αλλάζει η φορολογία των κερδών για τις ανώνυμες εταιρείες και τις εταιρείες περιορισμένης ευθύνης.
Ειδικότερα:
Τα αδιανέμητα κέρδη των εταιριών θα φορολογούνται με συντελεστή 26%.
Στα μερίσματα (διανεμόμενα κέρδη) θα επιβάλλεται φόρος με συντελεστή 10%.
6 Αυξάνεται η φορολογία των κερδών των ομόρρυθμων και ετερόρρυθμων εταιρειών, που τηρούν απλογραφικά βιβλία (πρώην β ' κατηγορίας). Ο φόρος αυξάνεται από το 20% στο 26% για τα πρώτα 50.000 ευρώ των καθαρών κερδών και στο 33% για τυχόν επιπλέον ποσό κερδών πέραν των 50.000 ευρώ. Για τις επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία (πρώην γ΄ κατηγορίας) το συνολικό καθαρό εισόδημά τους υποβάλλεται σε φόρο 26%.
7 Τα εισοδήματα των φυσικών προσώπων τα οποία προέρχονται από ατομικές επιχειρήσεις ή από ελευθέρια επαγγέλματα θα φορολογούνται από το πρώτο ευρώ και μέχρι το επίπεδο των 50.000 ευρώ με συντελεστή 26% και πάνω από το επίπεδο των 50.000 ευρώ με 33%.
8 Αυξάνεται έως 100% το τέλος επιτηδεύματος που θα κληθούν να πληρώσουν φέτος οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες.






http://makeleio.gr/index.php?option=...49-59&Itemid=2

6 Ιαν 2013

«Φαντάσου την πόλη: Μεσολόγγι 2013» -Δελτίο τύπου


“Η πόλη είναι αυτό που είναι,
γιατί οι πολίτες είναι αυτό
που είναι.” Πλάτωνας


                  
Τον Απρίλιο του 2013 πραγματοποιείται η έκθεση «Φαντάσου την πόλη: Μεσολόγγι 2013» στον ισόγειο χώρο του ΞΕΝΟΚΡΑΤΕΙΟΥ στο Μεσολόγγι, όπου θα παρουσιαστούν αρχιτεκτονικές και εικαστικές προτάσεις, οι οποίες αφορούν την πόλη του Μεσολογγίου, προσκαλώντας κατοίκους και φορείς να φανταστούν το αστικό τοπίο. Η Έκθεση θα διαρκέσει 10 ημέρες (22 Απριλίου με 1 Μάιου 2013).

Τι είναι η Έκθεση "Φαντάσου την πόλη": 
Στις εκθέσεις «Φαντάσου την πόλη» παρουσιάζονται μελέτες, σχέδια και μακέτες που αφορούν μία πόλη, την πόλη όπου λαμβάνει χώρα η έκθεση. Στόχος είναι να ξεκινήσει ο διάλογος μεταξύ μελετητών και κατοίκων και να πλαισιωθεί από παράλληλες δράσεις. Ταυτόχρονα το ευρύ κοινό αποκτά μια εικόνα των επεμβάσεων και βελτιώσεων που μπορούν να γίνουν στην πόλη  και καθίσταται ικανότερο να έχει άποψη, να συζητήσει και να ζητήσει, να αντιληφθεί τις δυνατότητες βελτίωσης του αστικού τοπίου, να οραματιστεί την πόλη του. Οι μελέτες θα δημοσιευτούν στον κατάλογο της Έκθεσης ο οποίος θα διατίθεται κατά την διάρκεια της. Στον κατάλογο αυτό, κάθε μελετητής θα παρουσιάζει το βιογραφικό του και εικόνες από την μελέτη που εκθέτει στην Έκθεση..

Κάλεσμα για συμμετοχή: Αρχιτεκτονικές, πολεοδομικές, εικαστικές και παντός είδους μελέτες, οι οποίες αφορούν στην περιοχή του Μεσολογγίου μπορούν να λάβουν συμμετοχή στην έκθεση. Οι ενδιαφερόμενοι για την έκθεση, προκειμένου να δηλώσουν συμμετοχή χρειάζεται να προωθήσουν το όνομα, και τα στοιχεία τους, μαζί με τον τίτλο της μελέτης τους και μια σύντομη περιγραφή στο imagine.messolonghi@gmail.com μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2013.


Παράλληλες Δράσεις:
1.    Έκθεση Πολιτών :
Ο κάτοικος έχει την ευκαιρία να εκθέσει τους δικούς του προβληματισμούς και να παρουσιάσει τις δικές του προτάσεις για την ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης και την ανάπλαση του αστικού τοπίου. 
Τι μπορεί να παρουσιαστεί σαν θέμα-πρόβλημα της πόλης:
Θέματα-προβλήματα του αστικού τοπιού, προβληματικά ως προς την αισθητική ή/και τη λειτουργία τους, δημοσίου συμφέροντος:  μια νεκρή πλατεία, ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο,  μια ακατοίκητη παιδική χαρά,  μια δύσβατη διαδρομή μέσα στην πόλη, μια ανεκμετάλλευτη πίσω όψη ενός κτιρίου, ένα εγκαταλελειμμένο υπαίθριο θέατρο, ένα σημείο που χρειάζεται σήμανση και προσέλκυση ενδιαφέροντος.
Πώς μπορεί να παρουσιαστεί το θέμα-πρόβλημα:
 ένα σκίτσο, μία ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία, ένα κείμενο, ένα ποίημα, ένα τραγούδι, ένα βίντεο, ένα γλυπτό, ένας πίνακας ζωγραφικής, ένα χαρακτικό. Κάθε τρόπος έκφρασης είναι αποδεκτός. Οι ενδιαφερόμενοι για την έκθεση, προκειμένου να δηλώσουν συμμετοχή χρειάζεται να προωθήσουν το όνομα, και τα στοιχεία τους, μαζί με τον τίτλο της πρότασής τους και μια σύντομη περιγραφή στο imagine.messolonghi@gmail.com μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2013.
Η παράλληλη αυτή έκθεση πολιτών θα αποτελέσει εφαλτήριο για τον δημιουργικό διάλογο μεταξύ πολιτών και μελετητών. Παρέχεται η δυνατότητα στον κάτοικο να εκφράσει ελεύθερα την άποψη του για το αστικό τοπίο ενεργοποιώντας το φαντασιακό του. Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους πολίτες να δηλώσουν συμμετοχή στην Έκθεση.

2.    Πανελλήνιος Φοιτητικός Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός Ιδεών
Οι Ερωδιοί, ομάδα διοργάνωσης της έκθεσης «Φαντάσου την πόλη: Μεσολόγγι 2013», σε συνεργασία με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών, προκηρύσσουν φοιτητικό Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό Ιδεών στην Ιερή Πόλη Μεσολογγίου με τίτλο: «ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ – EXPLORING THE BOUNDARIES».
Σκοπός του Διαγωνισμού είναι η επιλογή της βέλτιστης πρότασης από συμβολική, λειτουργική και αισθητική άποψη, η οποία παράλληλα θα φέρει και έντονα στοιχεία πρωτοτυπίας.
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές αρχιτεκτονικής να επισκεφτούν τον ιστότοπο : www.exploringtheboundaries.com
 για περισσότερες πληροφορίες.

3.     1ο Εναλλακτικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους
Η Κινηματογραφική Λέσχη Ι.Π. Μεσολογγίου σε συνεργασία με τους Ερωδιούς, διοργανώνει στο Μεσολόγγι Νεανικό Εναλλακτικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους με θέμα: «Φαντάσου την πόλη σου μέσα από μια ιστορία».
Είσαι νέος (12 έως 30 ετών) και σου αρέσει ο κινηματογράφος, η σκηνοθεσία, το μοντάζ, η υποκριτική; Θέλεις να εκφράσεις την γνώμη σου αλλά δεν ξέρεις πως ; Φαντάζεσαι τι ωραία που θα ήταν αν … ; Έχεις συγκεκριμένες ιδέες για το πώς θέλεις να είναι το αστικό τοπίο μέσα στο οποίο ζεις; Νιώθεις ενεργός πολίτης; Είσαι καλλιτεχνική φλέβα;
Κάνε τη φαντασία σου γνωστή με μια ταινία μικρού μήκους.
Στείλε την πρόθεση συμμετοχής σου μέχρι 30 Ιανουαρίου 2013 στο  imagine.messolonghi@gmail.com γράφοντας  το όνομα σου, την ηλικία σου, την ιδέα σου και στείλε μας  την ταινία σου στο ίδιο e-mail μέχρι 15 Μαρτίου 2013.

4.    Συμμετοχικό Ραδιόφωνο
Κάθε Κυριακή 15.30-17.00 στον αέρα του Ραδιοφώνου της Ι.Π. Μεσολογγίου, η εκπομπή «Η πόλη αλλιώς» δίνει βήμα στον πολίτη.
Πώς το σκέφτεσαι πολίτη; Έχεις φανταστεί την πόλη σου αλλιώς; ΠΩΣ;
Συντονιστείτε στους 92 μεγακύκλους ή ακούστε μας διαδικτυακά www.mesradio92.gr

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ: www.imaginethecity.gr
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: www.erodioi.wordpress.com

Με εκτίμηση
Ερωδιοί

Ναύπακτος: Ο Μητροπολίτης έριξε το Σταυρό και έφυγε από την τελετή!

Μητροπολίτης έριξε το Σταυρό και έφυγε από την τελετή!Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος αποχώρησε απο την τελετή μόλις είδε να πιάνει τον Σταυρό ένας άνδρας τον οποίο δεν συμπαθεί!
Οπως γράφει το agriniopress κατά την κατάδυση του Τιμίου Σταυρού από τον Μητροπολίτη κ. Ιερόθεο, άνδρας που είναι μέλος του Συλλόγου φίλων του Μοναστηρίου Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, με το οποίο η Μητρόπολη Ναυπάκτου έχει χρόνια αντιπαράθεση, βούτηξε στο λιμάνι της Ναυπάκτου και έπιασε πρώτος τον Σταυρό.
Ο Μητροπολίτης μόλις είδε τον άνδρα να κατευθύνεται προς το μέρος του για να του δώσει το Σταυρό, αποχώρησε ενοχλημένος από το σημείο, χωρίς να πάρει τον Σταυρό.
Ο άνδρας, άρχισε να φωνάζει “ντροπή σου” στον Μητροπολίτη ενω επίσημοι και πιστοί είχαν μείνει άφωνοι.

Το Αθλητικό Τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ για τον απροσδόκητο χαμό του Νίκου Σαμαρά


Η αθλητική οικογένεια, η χώρα μας, είναι από χθες φτωχότερη. Ο Νίκος Σαμαράς που δόξασε τα ελληνικά χρώματα με τη φανέλα της Εθνικής ομάδας Βόλεϊ, έφυγε απροσδόκητα από τη ζωή. Για το ελληνικό βόλεϊ το πένθος είναι πάνδημο και το κενό του δυσαναπλήρωτο. Οι φίλαθλοι θα θυμούνται τα απίθανα καρφιά του και το δυνατό επιθετικό του σέρβις, μα θα θυμούνται κι έναν ατσάλινο αγωνιστή στη ζωή και στα γήπεδα.

Η αναβολή των αγώνων  βόλεϊ  του Σαββατοκύριακου,  αποτελεί την ελάχιστη τιμή στην μνήμη του.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

5-1-2013                                              Το Αθλητικό τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More