Ο μουσικός του πεζοδρόμου!!
Ξαφνικά την καλοκαιρινή ηρεμία στο μικρό μας Μεσολόγγι σκέπασε μια γλυκιά μελωδία που έρχονταν από το βάθος του πεζοδρόμου. Όσο πλησίαζε.....
Να πως γινεται το Μεσολογγι προορισμος!
αι θα αξιοποιηθεί. Ακούγονται διάφορες ιδέες και έχουν συσταθεί αρκετές ομάδες πολιτών που προτείνουν υλοποιήσιμες και μη ιδέες προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος και έμμεσα να επωφεληθούμε όλοι.....
Ποσα κτηρια ρημαζουν στο Μεσολογγι;
Ένα από τα θέματα του δημοτικού συμβούλιου στις 27/ 11 είναι η «Εκμίσθωση χώρου για κάλυψη στεγαστικών αναγκών του Δήμου». Οι πρώτες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι πως μετά από τόσα χρόνια και πώς μετά από τόσο κονδύλια έχουμε φτάσει ....
Μεσολόγγι - αδέσποτα ώρα μηδέν.
Αδέσποτα, ένα ευαίσθητο θέμα για όσους είναι πραγματικά φιλόζωοι* και με τις δυο έννοιες της λέξης. Ας αρχίσουμε να μιλάμε για τις αβοήθητες ψυχές που ξαφνικά βρεθήκαν απροστάτευτες στον δρόμο όχι από το τέλος δηλαδή από τα αποτελέσματα που βλέπουμε...
Facebook, φωτογραφιες με σουφρωμενα χειλη...
Κάλος ή κακός αγαπητοί φίλοι διανύουμε μια εποχή που θέλει τους περισσότερους άμεσα εξαρτημένους από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωση τύπου face book. Έρχεται λοιπόν το Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας
9 Αυγ 2014
Η κυρίαρχη ελίτ έτοιμη να σπάσει το "κοινωνικό συμβόλαιο"
8 Αυγ 2014
Η διχασμένη ελληνική ταυτότητα και το πρόβλημα του εθνικισμού
Ο Marx στο ... Buenos Aires
Καθώς η αμέσως επόμενη πρόκληση ενός κράτους, που αρνείται την απόλυτη υποταγή στους κανόνες του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος, είναι η επιλογή του δρόμου που θα πορευτεί τόσο σε κοινωνικό και πολιτικό αλλά κυρίως σε οικονομικό επίπεδο. Η εμμονή στον δρόμο που οδηγεί αέναα, στην χρεοκοπία, στην ύφεση και στην φτώχεια, σχετικά σύντομα θα επαναφέρει το δίλημμα, αποπληρωμή των χρεών ή χρεοκοπία. Ακριβώς γιατί πρόκειται για ένα δίλημμα, που είναι άρρηκτα συνυφασμένο, με τα γενεσιουργά αίτια, πρόκλησης της καπιταλιστικής κρίσης.
Συνεπώς κάθε κράτος που επιλέγει συγκυριακά την ανυπακοή στον “Χρηματοπιστωτικό Λεβιάθαν”, θα αναγκαστεί από τις συνθήκες, είτε ιστορικά και στρατηγικά, να αρνηθεί τον καπιταλιστικό one way road, είτε σε μια καμπή των κοινωνικών εξελίξεων, να υποταχθεί ολοκληρωτικά και συντριπτικά στην κυριαρχία ενός συστήματος, που σε μια πρότερη κατάσταση είχε αμφισβητήσει.
Σε αυτόν τον γκρίζο, μονόχρωμο καμβά, δεν υπάρχουν περιθώρια για πινελιές, αισιόδοξων αναπτυξιακών ονειρώξεων. Καθώς όσο ο καμβάς παραμένει ο ίδιος και τα υλικά που τον συγκροτούν, απαράλλακτα, μόνο ξέπνοες ανάσες πριν τον αναπόφευκτο πνιγμό, μπορεί κανείς να έχει, ως την μόνη επιλογή.
“Τραβέρσο ανάποδο πορεία προς τον βοριά”, είναι η μόνη λύση οριστικής απαγκίστρωσης από τα δεσμά της κρίσης, της χρεοκοπίας και της εξαθλίωσης. Μια επιλογή, που συνιστά, καθολική ανυπακοή στο κυρίαρχο μοντέλο, και συνολική ανατροπή των οικονομικών, κοινωνικών, και πολιτικών συντεταγμένων που δομούν, το κυρίαρχο κοινωνικό και οικονομικό υπόδειγμα.
Μια διαπίστωση που θα προκαλούσε το ειρωνικό μειδίαμα του Marx, και την “συντριβή” του keynes, καθώς είναι πιο φανερό από ποτέ στους αιώνες της ηγεμονίας του κεφαλαίου, ότι στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν περιθώρια, για ημίμετρα. Είτε οι λαοί ξεμπερδεύουν μαζί του, είτε αυτός ξεμπερδεύει με του λαούς. Δημιουργώντας εκατόμβες θυμάτων, στον βωμό της βίαιης, με κάθε κόστος παλινόρθωσης του.
Στην Αργεντινή, στην Ελλάδα, σε κάθε μικρή η μεγάλη γωνιά του πλανήτη, μια πρωτογενής , μια ελάχιστη, άρνηση στους κανόνες του κεφαλαίου και των αγορών, είτε θα μετουσιωθεί σε ολιστική Άρνηση του όλου, που συνθέτει το καπιταλιστικό πρόταγμα, είτε θα οδηγηθούν οι εργαζόμενοι και οι λαοί σε ιταμή και καταστρεπτική συνθηκολόγηση και ήττα.
Αν χαίρομαι για την Αργεντινή ; Φυσικά και χαίρομαι. Ίσως όμως για διαφορετικούς λόγους από ότι οι περισσότεροι. Χαίρομαι, γιατί για λίγο, το βλέμμα και η μορφή του Marx, περιφέρονται στα στενά του Buenos Aires, προσδοκώντας μετά από καιρό, μια μεγάλη διάψευση και μια μεγάλη δικαίωση. Ότι δεν θα μείνει ο λαός, στα μισά του δρόμου. Ότι θα προχωρήσει μέχρι την τελική ρήξη. Μέχρι την τελική λύση.
Και ποιος ξέρει; Οι “ουρανοί” της Αργεντινής και της Ελλάδας δεν απέχουν και τόσο πολύ. Άλλωστε ο “ουρανός της κοινωνικής απελευθέρωσης” ήταν και θα παραμείνει για πάντα, κοινός.
7 Αυγ 2014
Θεατρική παράσταση "1 black out + 1+1/2 φόνος...μια υπόθεση για τον Αριστείδη Πουαρώ"
Η αφίσα της παράστασης, η (διεθνής) διανομή και ο γρίφος του Αριστείδη
Έφτασε λοιπόν η ώρα που η παγκόσμια κοινότητα με κρατημένη την ανάσα, περίμενε.
Έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης του 17σφράγιστου μυστικού, που μόνο 3 άνθρωποι στο κόσμο γνώριζαν.
Ναι - ναι - ναι, μην σας κάνει εντύπωση.
Μόνο 3 άνθρωποι γνώριζαν πλήρως τη διανομή, κι αυτό γιατί ούτε οι ίδιοι οι ηθοποιοί μέχρι σήμερα δεν ήξεραν με ποιους θα παίξουν, αφού έκαναν πρόβες ο καθένας μόνος του και μόλις σήμερα θα συναντηθούν για πρώτη φορά!!!
τα βιογραφικά των ηθοποιών (με αλφαβητική σειρά - όπως αναφέρονται στην αφίσα της παράστασης)
- ςτσαΚω οςλουποΒαλχ – άγνωστος προς το παρόν στην Ελλάδα, ανερχόμενου αστέρι του Δανέζικου Κινηματογράφου, μαθητής του Lars von Trier. Έγινε γνωστός στη διεθνή Κινηματογραφική κοινότητα από την ταινία “Costas bring me the ice cubes” του Αμερικανού σκηνοθέτη John Braid
- μπιρα-νηΛ ζωη-Γιαγκι - Ινδή ηθοποιός, ακριβοπληρωμένο αστέρι του Bollywood, του Gollywoodκαι του Dollywood με Ιρλανδή μητέρα. Από την παράσταση μας, ξεκινάει την διεθνή της καριέρα. Η«σκηνή» αισθάνεται μεγάλη τιμή και ιδιαίτερα υπερήφανη για την επιλογή αυτή, της μεγάλης star
- φιανετΣα Δουρκα – Ισπανίδα ηθοποιός με διεθνή καριέρα, μούσα του Almodovar, μόνιμος κάτοικος τα τελευταία χρόνια της Cuba, αφού είναι στενή φίλη της κόρης μιάς ανεψιάς της κουνιάδας του συγχωρεμένου του Fidel. Ταξίδεψε στην Ελλάδα ειδικά για αυτή την παραγωγή. Σε δημοσιογράφους δήλωσε πως λάτρεψε τη χώρα μας και ειδικότερα το Πήλιο, στο οποίο κατέφυγε για μια ολόκληρη εβδομάδα, προκειμένου να ξεκουραστεί από την πίεση των προβών
- νιρα Μα καΖου – άγνωστη ξανθιά με Θιβετιανή καταγωγή (από την πλευρά της μητέρας της) ηθοποιός, με Γάλλο πατέρα. Οι καλλιτεχνικοί κύκλοι πιστεύουν πως στο πρόσωπό της γεννήθηκε μια σύγχρονη Greta Garbo και όπως φαίνεται, η νέα αυτή ηθοποιός θα δικαιώσει στο μέλλον της προσδοκίες του κοινού.
- Βωασ ληβαΚερ – η γνωστή Γαλλίδα μεσόφωνος, διάσημη από το ραδιόφωνο και τις αμέτρητες όπερες που έχει πρωταγωνιστήσει. Για πρώτη φορά στο Θέατρο, πράγμα που μας τιμάει φυσικά ιδιαίτερα, αφού επέλεξε τη δική μας ομάδα για να εκτεθεί θεατρικά. (τη λέξη «εκτεθεί» μπορείτε να την πάρετε με όποια έννοια θέλετε…..)
- ηλαΡαφ - ριΓωγος χατοςνι-Κοα – αυτοδίδακτος Αιγύπτιος ηθοποιός, πρώην ψαράς, που αναδείχτηκε στον Αφρικανικό κινηματογράφο, εξαιτίας του πηγαίου ταλέντου του. Από την παράσταση μας, ξεκινάει την διεθνή του καριέρα, που οι κριτικοί λένε πως θα είναι αντίστοιχη του Al Pacino και βάλε!
-
δραξελΑνα Καουτι-χανο – Ρουμανοτζαμαϊκανή ηθοποιός, ανερχόμενο αστέρι της Κινηματογραφικής σχολής της Τζαμάικα με συμμετοχή ήδη σε 45 ταινίες μεγάλου μήκους, 450 documenters, 120δι
αφημιστικά διαφόρων προϊόντων και 1 ραδιοφωνικό spot. Όλες οι εν λόγω παραγωγές, είχαν θέμα την γκρίνια.
- γιαΝα στι Λουνα – η διάσημη Ιταλίδα starlet, κόρη διάσημου σκηνοθέτη, Ελληνικής καταγωγής από την πλευρά του πατέρα της που δεν θέλει όμως να αναφέρεται το όνομα του, επειδή θέλει να χτίσει την καριέρα της μόνη της και όχι στηριζόμενη στην επιφανή καταγωγή της. Είχε συνοδέψει την φιανετΣα Δουρκα, στο Πήλιο και όταν επέστρεψαν δήλωσε "περάσαμε υπέροχα" Αυτή η δήλωση της στι Λουνα αποτελεί πλέον το νέο slogan της διεθνούς καμπάνιας του Ελληνικού τουρισμού
- σαΒω ναρ α΄ Σταρα – Γαλλίδα ηθοποιός, που κράτησε το επίθετο του πρώην Ινδού συζύγου της, (ναρ α’ Στάρα), αφού με αυτό είχε γίνει διάσημη. Διαπρέπει στο διεθνές κινηματογραφικό στερέωμα σαν πρωταγωνίστρια σε αισθηματικές ταινίες και σαν παρουσιάστρια διαφόρων shows που αφορούν τη μόδα. ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΡΟΥΧΑ!!!
- ριαΜα λαλαΣ – Ελληνοαμερικάνα ηθοποιός, ναι μεν άγνωστη στο Ελληνικό κοινό, πλην όμως καταξιωμένη και ακριβοπληρωμένη στο Hollywood, με δικό της αστέρι στη Star’s Avenue. Για πρώτη φορά σε Ελληνική παραγωγή.
- ρηΧας Σο΄ πυρουλοπς – ανερχόμενος Ιρλανδός ηθοποιός, μακρινός απόγονος του Μπέρναρντ Σο. Εκτός της υποκριτικής του δεινότητας, είναι διάσημος και σαν παγκόσμιος πρωταθλητής του tennis και έχει κερδίσει 42 φορές το Wimbledon –(ο αμέσως επόμενος ο Αμερικάνος Pete Sampras το έχει κερδίσει μόλις 7) - έχει αδυναμία στις κρέπες
- Δηςτημηρ Φιορεντενς – το μεγάλο αστέρι της διανομής, ο παγκοσμίου φήμης Ρώσος ηθοποιός, που έχει ερμηνεύσει όλα τα έργα του Τσέχωφ, παίζοντας μόνος του όλους τους ρόλους. (αφού κανείς δεν ήθελε να παίξει μαζί του). Το απαύγασμα του σύγχρονου Ρώσικου Θεάτρου, ένας πραγματικός star, που αν και οι φήμες τον θέλουν άνθρωπο πολύ κακού χαρακτήρα, συνεργάστηκε άψογα με τους διεθνείς συναδέλφους του. Έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για 1+1/2 φόνο, όμως στο δικαστήριο οι κατηγορίες κατέπεσαν πανηγυρικά. Τότε ο Δηςτημηρ Φιορεντενς, είχε δηλώσει «είχα και έχω εμπιστοσύνη στη Ρώσικη δικαιοσύνη…»
-
Δουςνη σι΄ αιμΦηρς – Ιρλανδός, πρώην μέλος του IRA, που διαπρέπει πλέον σε κουλτουριάρικες ταινίες. Στενός φίλος του George Clooney,
αφού πρόκειται να τον παντρέψει. Στην παράστασή μας θα βρίσκεται και ο
μέλλον κουμπάρος του, αφού έχει προσκληθεί προσωπικά από τον Δουςνη σι΄ αιμΦηρς και δεν μπορούσε να του χαλάσει το χατίρι
ο γρίφος του Αριστείδη
Λύστε τον γρίφο του Αριστείδη και κερδίστε μεγάλα δώραΜεταξύ των πολλών μυστηρίων που θα κληθεί να βρει τη λύση τους ο Αριστείδης, είναι και ο γρίφος των ονομάτων.
Λύστε πρώτοι το γρίφο αναγραμματίζοντας τα ονόματα των ηθοποιών της διανομής και κερδίστε μεγάλα δώρα.
Αυτός που θα λύσει 1ος τον γρίφο και σε χρόνο 30 δευτερολέπτων από τη δημοσίευση αυτής της ανάρτησης κερδίζει το μεγάλο δώρο που είναι:
- Διακοπές 4 ατόμων στη Τζαμάικα για 6 μήνες, όλα πληρωμένα (εκτός του πρωινού)
- 1 βίλα στη Μύκονο
- 1 σαλέ στην Αράχωβα
- 2 αυτοκίνητα Mercedes - ένα πόλης (4πορτο) και ένα για εξορμήσεις στο βουνό (4χ4)
- 1.500.000 ευρώ σε μετρητά
- και 2 ξυστά
οι επόμενοι -2ος έως και 5ος, (ανεξαρτήτως του χρόνου που θα απαντήσουν) κερδίζουν από 4 δωρεάν εισόδους στην πρεμιέρα της παράστασης - (θα πληρώσουν στην έξοδο)
και τέλος οι επόμενοι, 6ος έως και 20ος, ΔΕΝ κερδίζουν τίποτα
- Οι όροι του διαγωνισμού, ΔΕΝ έχουν κατατεθεί σε συμβολαιογράφο, για να μπορούμε να τους αλλάζουμε όποτε θέλουμε.
5 Αυγ 2014
"Mουσικές Απ-Όψεις". Μια μουσική βραδιά με έντεχνους και ροκ ήχους.
Θα φιλοξενούμε δύο μπάντες από την Αθήνα τους MUX και τους PLKnew στις οποίες συμμετέχουν "δικά" μας παιδιά, οι οποίες θα μας διασκεδάσουν με γνωστά σε όλους μας ακούσματα!
Guest εμφάνιση: Alex Bellydance Show Alexis με ένα ανατρεπτικό Rock Show!
https://www.youtube.com/watch?
Είσοδος Ελεύθερη
Οι μύθοι για το «Κοινωνικό Κράτος» του Μεταξά
Και σήμερα, ακόμα, επιχειρούν κάποιοι, πλαγίως και δολίως, να εμφανίσουν το Μεταξά ως θεμελιωτή του «Κοινωνικού Κράτους»…
Θεωρούμε, λοιπόν, σκόπιμο να αναδημοσιεύσουμε απόσπασμα από το άρθρο μας:
Τα ψεύδη της ακροδεξιάς δημαγωγίας γύρω από το Μεταξά
ΕΔΩ:http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7901Π.χ., οι υμνητές του Μεταξά επιχειρούν να εμφανίσουν το Μεταξά σαν τον πρωτεργάτη και θεμελιωτή του «Κοινωνικού κράτους». Ας δούμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα, πολύ συνοπτικά:
α). Το οκτάωρο
Η καθιέρωση του οκτάωρου δεν έγινε από το Μεταξά, όπως ψευδώς ισχυρίζονται τα παρακρατικά υπολείμματα των μεταξικών νοσταλγών.
Στην Ελλάδα, η καθιέρωση του 8ωρου έγινε με το νόμο 2269 το 1920, με τη νομοθετική κύρωση της Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας. Για να εφαρμοστεί σταδιακά χρειάστηκαν οι πολύχρονοι αγώνες των εργατών. Χύθηκε πολύ αίμα στις συγκρούσεις των εργατών με το αστικό κράτος.
Αργότερα, με Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ) στις 27/6/1932, έγινε η επέκταση και η κωδικοποίηση όλων των διατάξεων που ίσχυαν γι’ αυτό μέχρι τότε στους διάφορους κλάδους.
Αυτό που έκανε η κυβέρνηση Μεταξά ήταν με το βασιλικό διάταγμα 368/24/8/1936 να επεκτείνει την εφαρμογή του και σ’ άλλες κατηγορίες μισθωτών.
Η ιστορική, λοιπόν, αλήθεια είναι ότι ο Μεταξάς δεν καθιέρωσε το 8ωρο, αλλά, απλώς επέκτεινε την εφαρμογή του…
β). «Ο Μεταξάς καθιέρωσε την Κυριακή αργία».
Άλλο ψεύδος: Η κυριακάτικη αργία έχει καθιερωθεί από το 1911!!!
Ο Μεταξάς κατάργησε την Κυριακή αργία και πρόσταξε το κυριακάτικο μεροκάματο να δίνεται στο κράτος για την «Εθνική Άμυνα»…
γ). «Καθιέρωση αδείας μετ’ αποδοχών»: Άλλο χονδροειδές ψεύδος.
Οι άδειες των εργαζομένων με αποδοχές καθιερώθηκαν επί της δικτατορίας του Κονδύλη το 1935 με τον ΑΝ 539/1935.
Οι ελεύθερες Συλλογικές Συμβάσεις ήταν μια παλιά εργατική διεκδίκηση. Το 1927 είχε υποβληθεί στη Βουλή νομοσχέδιο για την καθιέρωσή τους, όμως η ψήφισή του δεν έγινε λόγω διάλυσης της Βουλής. Αναγκαστικός Νόμος (ΑΝ) περί Συλλογικών Συμβάσεων ψηφίστηκε στη δικτατορία του Γεωρ. Κονδύλη στις 16/1/1935, που κάθε άλλο παρά ελεύθερες Συλλογικές Συμβάσεις επέτρεπε…
Ο Μεταξάς μετά την κατάργηση του κοινοβουλευτισμού (4 Αυγούστου 1936), «εγκαθίδρυσε» (με το νόμο 2045/7/9/1936) ένα ανάλογο δικτατορικό καθεστώς «συλλογικών συμβάσεων»: Την υποχρεωτική διαιτησία μεταξύ των κεφαλαιοκρατών και των ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ συνδικαλιστών (κάτι ανάλογο με αυτό που γίνεται στις μέρες μας από τα κατοχικά ανδρείκελα)!!!
Κάτω από αυτές τις δικτατορικές συνθήκες της αναγκαστικής διαιτησίας, της απαγόρευσης των απεργιών και της φασιστικοποίησης των συνδικάτων, «αι Εθνικαί Συμβάσεις Εργασίας», όπως τις αποκαλούσε ο Μεταξάς, ήταν καθαρός εμπαιγμός…
Εδώ επίσης πρέπει να υπογραμμίσουμε και τούτο: Ο Μεταξάς κατάσχεσε, με τη μορφή δανείου προς το κράτος και με το πρόσχημα της «Εθνικής Άμυνας», όλα τα αποθεματικά των ασφαλιστικών οργανισμών που έφταναν «τα 850 εκατομμύρια δραχμές, από τα οποία τα 500 εκατομμύρια ήταν του ΙΚΑ» (Σπ. Λιναρδάτου, «4η Αυγούστου», σελ. 110).
Η ίδια πολιτική του «κουρέματος» που επιβάλλει σήμερα ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ της ευρω-ληστείας…
Το πιο σκανδαλώδες: Η μεταξική δικτατορία διέθετε τεράστια για την εποχή χρηματικά ποσά στους διάφορους εργατοπατέρες επικεφαλής των διορισμένων, κρατικοποιημένων, φασιστικοποιημένων συνδικάτων.
Ο νόμος 971/1937, εκτός από την ίδρυση του ταμείου συντάξεων των εργατοπατέρων συνδικαλιστών, προέβλεπε την κρατική επιχορήγηση για «στέγασιν και ΕΥΠΡΟΣΩΠΟΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΝ των επαγγελματικών και εργατικών οργανώσεων». (Σπ. Λιναρδάτου, «4η Αυγούστου», σελ. 110).
Αυτά ήταν τα «επιτεύγματα» του Μεταξά που υμνούν σήμερα τα ποικίλα παρακρατικά τέκνα του…
Μια άλλη επίσης παρασιώπηση των μεταξικών «γόνων» είναι η ακόλουθη: Η ιστορική ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ των σκανδαλωδών κερδών της οικονομικής ολιγαρχίας και οι άμεσες προσβάσεις της στη μεταξική δικτατορία.
Τα διάφορα τμήματα του κεφαλαίου – βιομηχανικό, πιστωτικό, εμπορικό – αποκόμισαν τεράστια κέρδη και ταυτόχρονα προχώρησε σημαντικά η συγκέντρωση και συγκεντροποίησή τους.
Οι Αφοί Ηλιάσκοι, μέσω της Τράπεζας Αθηνών, το 1949 ήταν κάτοχοι του 15% όλων των ανώνυμων εταιρειών της χώρας.
Η Εθνική Τράπεζα, η Τράπεζα Αθηνών, η Εταιρεία Λιπασμάτων, το Καλυκοποιείο, η «Πάουερ», οι εταιρείες Λαναρά, καπνέμποροι, η ΑΓΕΤ Ηρακλής κ.ά. στήριξαν ανοιχτά τη δικτατορία.
Μερικοί κεφαλαιοκράτες και με απαίτησή τους πήραν επίκαιρες κυβερνητικές θέσεις. Π.χ. ο Ανδρέας Χατζηκυριάκος της ΑΓΕΤ έγινε υπουργός Εθνικής Οικονομίας, ο Κων/νος Ζαβιτσάνος, διοικητής της Εθνικής Τράπεζας, έγινε υπουργός Οικονομικών, ο Δημ. Μάξιμος, διευθυντής της Εθνικής, έγινε υπουργός Εσωτερικών, ο Αλέξανδρος Κορυζής, εκτός από υπουργός Υγείας – Πρόνοιας, έγινε πρωθυπουργός μετά το θάνατο του Μεταξά.
Να σημειώσουμε επίσης ότι ο πρόεδρος της φασιστικής νεολαίας Εθνική Οργάνωση Νέων (κρατική οργάνωση) ήταν ο γιός (Αλέξανδρος) του ιδιοκτήτη της εταιρείας Χημικών Προϊόντων και Λιπασμάτων (από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις): Του Νικόλαου Κανελλόπουλου…
Οι υμνητές, βεβαίως, του Μεταξά, όλα αυτά τα ακροδεξιά γρανάζια του σημερινού νεοταξικού ΦΑΣΙΣΜΟΥ, αποκρύπτουν και ΑΦΑΝΙΖΟΥΝ και τον ιεροεξεταστικό χαρακτήρα της δικτατορίας της 4ης Αυγούστου.
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της σκοταδιστικής δικτατορίας ήταν το «Ιδιώνυμο» που έστελνε στην πυρά τα βιβλία που δεν ήσαν αρεστά στο καθεστώς.
Ο Σπ. Λιναρδάτος γράφει χαρακτηριστικά γι’ αυτό το θέμα:
«Μέλη φασιστικών οργανώσεων και διάφοροι τραμπούκοι ή πληρωμένοι αλήτες, με άγριους αλαλαγμούς χαράς, άναψαν σε δημόσιους χώρους μεγάλες φωτιές κι έκαψαν εκατοντάδες τόμους βιβλίων Ελλήνων και ξένων συγγραφέων. Ανάμεσα στα βιβλία που κάηκαν δεν ήταν μόνον του Μαρξ, του Ενγκελς, του Λένιν, του Πλεχάνωφ και των άλλων κλασικών του Μαρξισμού, αλλά και του Χάινε, του Μπέρναρ Σω, του Φρόυντ, του Τσβάιχ, του Ανατόλ Φρανς, του Γκόρκι, του Ντοστογιέφσκι, του Τολστόι, του Γκαίτε, του Φίχτε, του Δαρβίνου, του Παπαδιαμάντη, του Καρκαβίτσα κλπ.».
Εξίσου διαφωτιστικά είναι και όσα αναφέρει ο Γ. Ρούσσος, ο οποίος, ανάμεσα σε άλλα, γράφει:
«Ακόμα και σχολικά βιβλία που δεν άρεσαν στο καθεστώς παραδίδονταν στη φωτιά. Αργότερα καταρτίστηκε με διαταγή του Μανιαδάκη ένας ατελείωτος κατάλογος που απαγόρευε την κυκλοφορία 445 βιβλίων. Μετέπειτα έφθασαν να λογοκρίνουν και τους αρχαίους Ελληνες συγγραφείς, μέχρι του σημείου μάλιστα να απαγορεύσουν την παράσταση της ”Αντιγόνης” του Σοφοκλή επειδή περιείχε βαρείς χαρακτηρισμούς κατά των τυράννων».
Ο Φ. Γρηγοριάδης αναφέρει τέλος : «από τη λογοκρισία του καθεστώς, πέραν του Σοφοκλή, δεν τη γλίτωσαν ούτε ο Θουκυδίδης ούτε ο Αριστοφάνης»!!!
Αυτό είναι το καθεστώς που ηρωοποιούν και υμνολογούν οι χρυσαυγίτες και τα ποικίλα καθεστωτικά βυθοκορήματα με τις ακροδεξιές προβιές…
Διαβάστε και εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=9104
1600 αποβολές παραμορφωμένων εμβρύων σε φάρμα εκτροφής 4500 μινκ στη Δανία. Όλοι δείχνουν τις διπλανές ανεμογεννήτριες.
Η εκτροφή γουνοφόρων ζώων είναι μια δραστηριότητα που έχει αναπτυχθεί πολύ στη Δανία, αλλά και στη δική μας Δυτική Μακεδονία, στις περιοχές της Καστοριάς και της Σιάτιστας. Όσα λοιπόν μαθαίνουμε για τις φάρμες της Δανίας ενδιαφέρουν άμεσα και τη χώρα μας, αφού η βιομηχανία της γούνας φέρνει παραδοσιακά στη χώρα μας πολύτιμο συνάλλαγμα. Κάποιοι βέβαια “οικολόγοι της συμφοράς”, πριν λίγα χρόνια, άνοιξαν τα κλουβιά σε κάποιες φάρμες, με αποτέλεσμα τα βιζόν να ξεχυθούν ελεύθερα σε ξένο γι’ αυτά περιβάλλον και, όσα επιβίωσαν, πλέον ρημάζουν τα οικοσυστήματα στις γύρω περιοχές.
Στην αρχή παρατηρήθηκε αλλαγή στη …
συμπεριφορά των ζώων, έγιναν πολύ πιο επιθετικά απ’ ό,τι συνήθως, με αποτέλεσμα να αλληλοεπιτίθενται, να καταστρέφεται η γούνα τους και κάποια να πεθαίνουν. Το θέμα έφτασε τον περασμένο Ιανουάριο στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Δανέζικης Βουλής, αλλά η Vestas είναι πολύ μεγάλη εταιρεία, πολύ σημαντική για τη Δανία και το θέμα σταμάτησε εκεί.
Ως η αιτία για τα περιστατικά στη φάρμα των μινκ θεωρείται η ακουστική πίεση, που δημιουργούν οι ανεμογεννήτριες, ιδίως στο χαμηλό, υποηχητικό φάσμα συχνοτήτων, που δεν γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον άνθρωπο, αλλά ενοχλεί πολύ τα ζώα. Το αποτέλεσμα είναι προβλήματα στην υγεία, αλλαγή συμπεριφοράς, παραμορφώσεις, πρόωρες γεννήσεις ή αποβολές. Τα περιστατικά καταγράφονται από το World Council for Nature, μια οικολογική οργάνωση-“ομπρέλα”, με μέλη οικολογικές οργανώσεις από διάφορες χώρες, που θεωρεί ότι οι οργανώσεις WWF, Greenpeace και Friends of the Earth έχουν χάσει το δρόμο τους, έχουν μπλέξει με την πολιτική, ωφελούνται οικονομικά από τις σχέσεις τους με επιχειρήσεις κι έχουν ξεχάσει την οικολογία.
Πριν 4 μήνες αναρτήσαμε το βίντεο με το”ατύχημα” του γύπα στην Κρήτη, όταν έκανε το λάθος να πετάξει πάνω από ανεμογεννήτρια. Τώρα, τα μηνύματα που έρχονται απ’ τη Δανία, είναι πολύ ανησυχητικά και σε πρώτη φάση θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και στην Ελλάδα, αφενός να γίνουν μελέτες συμπεριφοράς των ζώων κοντά στις ανεμογεννήτριες κι αφ’ ετέρου, προληπτικά, να αποκλειστεί η εγκατάσταση ανεμογεννητριών κοντά σε φάρμες γουνοφόρων ζώων. Η βιομηχανία της γούνας είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αφεθεί στα χέρια των πολιτικών που στήνουν παντού αιολικά.
Μήπως τελικά παίζουμε το παιχνίδι τους;
http://seisaxthia.wordpress.com
|
Ο αδαής
κι εμείς αγνοούμε ακόμα και την άγνοιά μας.
(Προσοχή!!! Αυτό δεν σημαίνει ότι η υπακοή ή η πίστη είναι αποκλειστικότητα των αδαών.)