13 Ιουλ 2016

O Albert Camus ευχαριστεί τον δάσκαλό του

Ένα από τα πιο όμορφα παραδείγματα αποτελεί το γράμμα που έγραψε ο Albert Camus στον Louis Germaine.

Ένα από τα πιο όμορφα παραδείγματα αποτελεί το γράμμα που έγραψε ο Albert Camus στον Louis Germaine.Η ευγνωμοσύνη έχει αποδειχθεί πως αποτελεί ένα πολύτιμο συναίσθημα, το οποίο βοηθά την περιφρούρηση της ψυχικής υγείας του ανθρώπου. Πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα πιο συγκινητικό από ένα άτομο να εκφράζει ευγνωμοσύνη σε κάποιο άλλο για τον θετικό αντίκτυπο που είχε το δεύτερο στην ζωή του πρώτου. Ένα από τα πιο όμορφα παραδείγματα αποτελεί το γράμμα που έγραψε ο Albert Camus στον Louis Germaine.
 Ο Germaine ήταν ένας δάσκαλος και ο πρώτος άνθρωπος που διέκρινε στον Camus ένα τεράστιο ταλέντο και έτσι έγινε μέντορας του αργότερα περίφημου συγγραφέα. Όταν ο Camus εξέλαβε το Νόμπελ Λογοτεχνίας αναγνώρισε την συμβολή του δασκάλου του σε ένα αριστουργηματικό γράμμα, του οποίου την μετάφραση σας παραδίδω ευθύς αμέσως…
19 Νοεμβρίου 1957
Αγαπητέ Κύριε Germaine
Περίμενα να κοπάσει η αναταραχή των ημερών προτού σας μιλήσω από τα βάθη της καρδιάς μου. Μόλις έλαβα μια πολύ μεγάλη τιμή, την οποία ουδέποτε αναζήτησα ή επιδίωξα. Όταν όμως άκουσα τα νέα, η πρώτη μου σκέψη, πέραν της μητέρας μου, ήσαστε εσείς. Χωρίς εσάς, χωρίς το στοργικό χέρι βοηθείας που μου απλώσατε όταν ήμουν ένα μικρό, φτωχό αγόρι, χωρίς την διδασκαλία και το παράδειγμά σας, τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί. Η συγκεκριμένη τιμή δεν μου λέει και πολλά αλλά τουλάχιστον μου δίνει την ευκαιρία να σας εκφράσω τι υπήρξατε και τι ακόμα είστε για μένα και να σας διαβεβαιώσω πως οι προσπάθειές σας, η διδαχή σας και η γενναιόδωρη καρδιά σας εξακολουθούν να ζουν μέσω ενός από τους μικρούς σας μαθητές. Παρόλο τα χρόνια που έχουν περάσει, ποτέ δεν σταμάτησα να σας είμαι ευγνώμων. Σας αγκαλιάζω με όλη μου την καρδιά.
Albert Camus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More