27 Ιουλ 2013

Λάβαμε και Δημοσιεύουμε - ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

"Κύριε Παπαδόπουλε Παναγιώτη,
Στην ανάρτηση του Messolonghi news την 22/07/2013 υπογράφω ως Α.Γ. (διαβάστε εδώ) όχι γιατί είμαι δειλός ή ένοχος, αλλά γιατί τα επαγγελματικά μου χρόνια και πριν από αυτά τα πέρασα δουλεύοντας και όχι ανακατεύοντας χαρτιά. Δεν μ’ αρέσει η δημοσιότητα!
Είμαι λοιπόν ο Γιάννης Αγγελόπουλος και με ξέρουν όλοι οι Μεσολογγίτες, όχι όμως μερικοί πάροικοι όπως εσύ κ.Παπαδόπουλε Παναγιώτη.
Δήθεν δικαιώθηκες με τα γραφθέντα στο Messolonghi News και έτρεξες να απαντήσεις μέσω του προσφιλούς σου φύλλου, το οποίο όμως “ξέχασε” να δημοσιεύσει την ανάρτηση μου στο Messolonghi News. 
Αυτή η δημόσια επιστολή δεν έρχεται ως απολογία για λογαριασμό της κας Υπουργού Τουρισμού, του κ.Αγγελάκα και του νέου Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ.Λουκόπουλου. Αυτοί για σένα είναι το “σύστημα” στο οποίο δήθεν αντιστέκεσαι. Ξεχνάς ότι αυτό σε βόλεψε και σε θρέφει. Μην με αναγκάσεις να δώσω ονόματα και διευθύνσεις… 
Για μένα οι ανωτέρω ήταν και είναι οι ασκούντες τον έλεγχο στην εταιρεία που μετέχω. Σέβομαι την ιεραρχία και αντιδρώ σε πράξεις βλαπτικές των συμφερόντων της Μαρίνας, όπως τον Μάρτιο του 2012 που επισκεφτήκαμε μαζί τον τότε Υπουργό Τουρισμού. Θυμάσαι τον καυγά που άνοιξα;;; Εσύ δεν μιλούσες. Υπεγράφη μετά έναν μήνα η τροποποίηση χωροθέτησης κι εσύ ως πρόεδρος της Λιμενικής επιτροπής εισέπραξες την δόξα. Μετά όμως επανήλθες με νέα γκρίνια και αμφισβητούσες την Μαρίνα. Μήπως πλην της δόξας ήθελες και κάτι παραπάνω;;;
Σου απαντώ λοιπόν ευθέως και όχι για λογαριασμό των προαναφερθέντων, σε κάθε σου πρόταση ως έχων έννομο συμφέρον, ως μέτοχος κατέχων 47,50% των μετοχών της εταιρείας “Μαρίνα Μεσολόγγι Α.Ε.”.
1. Επιβεβαιώνεται η προσπάθεια που κάνει ο έτερος πάροικος, Πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου κ.Κανής, για να απαξιώσει την Μαρίνα. Μήπως απορείς; Παρόμοια έγγραφα έστελνες κι εσύ ως πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλ/νίας. Εσύ βέβαια ήσουν χυδαιότερος διότι πριν γίνεις πρόεδρος, ως μέλος επί προεδρίας κ.Σταράμου, ψήφιζες τα πάντα υπέρ της Μαρίνας. Και τα δικά σου και του κ.Κανή έγγραφα είναι στη διάθεση και των δύο σας.
2. Αν εγώ, ο Γιάννης Αγγελόπουλος, βρήκα το αισχρό έγγραφο του κ. Κανή που απευθύνεται στην κα Υπουργό Τουρισμού και μετά από δυο μέρες βρήκα τον κ.Κανή να επισκέπτεται τον νέο Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, ποιό είναι το ζήτημα;;; Δέχεται και συζητά με όποιον θέλει ο νέος Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής, αρκεί να μην ενδίδει όπως εσύ σε συμφέροντα. 
Όπως για παράδειγμα ενέδωσες στα Ολλανδικά συμφέροντα, όταν ο κ.Καλιαμπάκος, μέλος της Λιμενικής Επιτροπής ανέδειξε Διοικητικό Συμβούλιο της Μαρίνας, ύστερα από παράνομη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων στις 15/04/2013 και  δεν τον απέσυρες παρά την εξώδικη διαμαρτυρία μου. Και δεν φθάνει αυτό, την Πέμπτη 17/07/2013 εσύ ο άκαμπτος, ο άμεμπτος και ουδέτερος της Λιμενικής Επιτροπής, μπορείς να μας πεις τί παρέλαβες από την κ.Μασούρα, υπάλληλο της Μαρίνας μετά τη συνάντηση του κ.Κανή και των άλλων με τον Πρόεδρο της Λιμενικής Επιτροπής και πριν τη δική σου συνάντηση με τον Πρόεδρο της Λιμενικής Επιτροπής;;; Μήπως τις θέσεις του Ολλανδού συνεταίρου μου και ομοτράπεζου σου;;; Δηλαδή την παραμονή του κ.Καλιαμπάκου στο παράνομο Διοικητικό Συμβούλιο της Μαρίνας;;; Θα ζητήσω τα πρακτικά και θα επανέλθω προς ενημέρωση του κοινού σου.
3. Μην υποκρίνεσαι πως δεν γνωρίζεις για την συνάντηση Κανή και των άλλων. Όταν από το Λιμενικό Ταμείο έβγαινε ο κ.Κανής, έμπαινες εσύ στο Λιμενικό Ταμείο. Γνωρίζεις ότι η σύμβαση παραχώρησης έχει ζητηθεί από την κα Υπουργό Τουρισμού, στην κοινοποιήσανε όταν ήσουν πρόεδρος και δεν υπάρχει πισωγύρισμα. Πώς λοιπόν η κα Υπουργός ζητά την σύμβαση να υπογραφεί και ταυτόχρονα θέλει να δώσει την Μαρίνα σε τρίτους;;; Το ίδιο έκανε το Υπουργείο Τουρισμού την 11/07/2012 με αρ.πρωτ.10035 έγγραφο του προς το Λιμενικό Ταμείο. Ζητούσε την μετοχική σύνθεση της εταιρείας για να υπογραφεί η σύμβαση. Αυτό το έγγραφο το εξαφάνισες. Και επί ένα χρόνο δημιουργούσες προβλήματα μεταξύ εταιρείας και Υπουργείου Τουρισμού με έγγραφα σου, επισκέψεις σου και δημοσιεύσεις σου.
4. Η Μαρίνα, ο πραγματικός πατριωτισμός από εμένα και τα τουρκικά συμφέροντα έχουν την εξής σχέση:
a. Εγώ, ο Α.Γ. ή Αγγελόπουλος Γιάννης, μελέτησα, κατασκεύασα ότι υπάρχει έως σήμερα και λειτούργησα την Μαρίνα ως πληρεξούσιος του Ολλανδού συνεταίρου μου. Το γνωρίζεις!!!
b. Ο πατριωτισμός μου κατά ελάχιστον περιορίζεται στο να επενδύσω τα χρήματα μου, που ως Μηχανικός κέρδισα απ΄όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, στον τόπο μου. Εσύ τι έκανες γι’ αυτό τον τόπο;;; Ανακάτευες χαρτιά;;; Ξεχνάς ότι σε έψαχνα στη δουλειά σου και ο συνάδερφος σου μου έλεγε πως ήσουν στο Εργατικό Κέντρο, η γραμματέας του Εργατικού Κέντρου μου έλεγε ότι ήσουν στο Λιμενικό Ταμείο και τελικά  σε ανακάλυπτα στο Status Café;;;
c. Τα τουρκικά επενδυτικά συμφέροντα να τα ψάξεις με τον κ.Κανή, του οποίου ήσουν συνεργάτης στο θέμα της Μαρίνας. Μαζί στέλνατε έγγραφα βλαπτικά των συμφερόντων της Μαρίνας, στο Υπουργείο Τουρισμού, την ΔΟΥ Μεσολογγίου, το ΣΔΟΕ Πατρών, την Γενική Γραμματεία Αποκεντρωμένης Διοίκησης κλπ. Ποιός από τους δύο σας έστελνε τα περισσότερα να τα βρείτε μεταξύ σας.
5. Το Υπουργείο Τουρισμού ζητά να υπάρξει Διοικητικό Συμβούλιο στην Μαρίνα με εκλεγμένο εκπρόσωπο από το Λιμενικό Ταμείο. Ο κ. Καλιαμπάκος μετά την ανασυγκρότηση της Λιμενικής Επιτροπής βρίσκεται παράνομα στο Διοικητικό Συμβούλιο της Μαρίνας. Τί περισσότερο νόμιμο να ζητήσει;;; Εξάλλου γιατί κόπτεσθε;;; Τί συμφέροντα έχεις εσύ και ο κ.Καλιαμπάκος από την Μαρίνα;;; Αν έχεις, δήλωσε το κ. Παπαδόπουλε. Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποια επιχείρηση έχει το μικρότερο νομικό πρόβλημα, είναι δούλη των ελεγκτών της. Εσύ που ανακατεύεις χαρτιά κ.Παπαδόπουλε είσαι μόνιμα ελεγκτής. Εγώ θα επιδιώξω η Μαρίνα να είναι νόμιμη για να μην γίνω δούλος σου.
6. Το Υπουργείο Τουρισμού που συνέταξε τη Σύμβαση Παραχώρησης επιθυμεί, και καλά κάνει, να συμβληθεί με την εταιρεία Μαρίνα Μεσολόγγι Α.Ε. υπό νόμιμο Διοικητικό Συμβούλιο. Όταν ο κ.Καλιαμπάκος είναι στο Δ.Σ. ως εκπρόσωπος του Λιμενικού Ταμείου, παύει η νομιμότητα διότι ο κ.Καλιαμπάκος από 26/04/2013 έπαψε να το εκπροσωπεί. Αυτό, προσωπικά πιστεύω ότι το κατάλαβες, δεν θέλεις όμως να γίνει, γιατί θέλεις συμβάσεις υπό αίρεση. Επενδύεις στην καταστροφή!!! Δεν θα το επιτρέψω.
7. Η θητεία του Διοικητικού Συμβουλίου της Μαρίνας ισχύει έως 15/04/2013, αν το Δ.Σ. είναι νόμιμο. Πιστεύω τόσο εγώ όσο και ο νόμος, ότι όταν κάποιος για κάποιο λόγο αποσυρθεί από ένα τριμελές Διοικητικό Συμβούλιο κάποιας Ανώνυμης Εταιρείας, το διμελές Δ.Σ. δεν μπορεί να διοικήσει. Εσύ λοιπόν επιδιώκεις την παρανομία και το υποστήριξες την 19/07/2013 στην συνεδρίαση της Λιμενικής Επιτροπής. Αρκετά! Ξέρουμε ότι πρεσβεύεις τα συμφέροντα του Ολλανδού συνεταίρου μου και όχι του Λιμενικού Ταμείου. Το έγραψες στην απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής την 28/03/2013 για την οποία θα επανέλθω.
8. Μου είχες πει κάποτε ότι σπούδασες νομικά. Εγώ που δεν σπούδασα νομικά, θα σου δηλώσω ότι ένα νομικό πρόσωπο όπως το Λιμενικό Ταμείο, μπορεί να προτείνει όποιον θέλει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της Μαρίνας για να εκλεγεί ή όχι. Αυτό δεν έκανες με τον κ.Καλιαμπάκο και τον σύντροφο κ.Μπλάγκα;;; Aυτό δεν ισχύει παρανόμως έως σήμερα;;; Γιατί κόπτεσαι για τον Δήμαρχο;;; Γιατί τον ειρωνεύτηκες στο Εργατικό Κέντρο λέγοντας ότι “θέλει και ο Πάνος να γίνει επιχειρηματίας”;;;  Ίσως επειδή τον πρότεινα.
9. Επί της ουσίας, είμαι σε θέση να γνωρίζω, διότι κατέχω το 47.50% της εταιρείας και έχω έννομο συμφέρον, ότι ο κ.Αγγελάκας και η κα Υπουργός Τουρισμού αν είχαν ενδιαφέρον για ξεπούλημα της Μαρίνας σε τρίτους, ποτέ δεν θα ζητούσαν υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης. Το κεφάλι του ενοχλητικού πράγματι προέδρου το πήραν, διότι ήταν αντίθετος στη  πρόοδο και το σκοπό του Λιμενικού Ταμείου. Με τον κ. Κανή δεν πιστεύω να ασχοληθούν, διότι είναι αμελητέα ποσότητα. Τον αποκάλυψα την 22/07/2013 και δεν έχει πλέον τύχη.
Κύριε Πάνο Παπαδόπουλε, εσύ και ο κ.Κανής με κοινό νομικό σύμβουλο και κοινό μέσο προβολής, που από την ημέρα της δημοπράτησης έως σήμερα συκοφαντεί την εταιρεία, εξυπηρετείτε τα συμφέροντα όλων εκτός των Μεσολογγιτών. Οι “σικέ” διαξιφισμοί σας για τα τραπεζοκαθίσματα σε παραλίες, ίσως αποπροσανατολίσουν αδαείς, όχι εμένα.
Α.Γ. ή Αγγελόπουλος Γιάννης  (όπως βολεύεσαι)
Υ.Γ.
Στην Αρχαία Αθήνα οι πάροικοι δεν είχαν Πολιτικά Δικαιώματα.
Στο σύγχρονο Μεσολόγγι οι πάροικοι (όπως ο κ.Πάνος Παπαδόπουλος και ο κ.Γιάννης Κανής) επιδιώκουν να μην έχουν πολιτικά δικαιώματα. Ψηφίζουν και επενδύουν στο Μύτικα και την Παλούκοβα. Απορώ τι θέλουν από τους ντόπιους…
Να με συγχωρέσουν οι φίλοι μου, κουμπάροι μου και πελάτες μου από τον Μύτικα και την Παλούκοβα. Δεν έχω κάτι με τον τόπο τους. Είμαι όμως σίγουρος ότι και αυτοί κάτι έχουν με τους προαναφερθέντες."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More