«Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τέσσερα τουριστικά λεωφορεία σαπίζουν κυριολεκτικά στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού τους τελευταίους τρεις μήνες.
Διαθέσαμε 1.200.000 ευρώ για την αγορά των λεωφορείων και τα έχουμε να σαπίζουν σε ένα γκαράζ. Θα μπορούσαμε να τα αξιοποιήσουμε για το επιβατηγό κοινό σε συγκεκριμένες γραμμές», καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων των λεωφορείων της ΕΘΕΛ, κ. Κομίνης.
Για άλλη μια εστία οικονομικής αιμορραγίας μιλάνε οι συνδικαλιστές, για γραφειοκρατική υστέρηση μιλάει η διοίκηση της ΕΘΕΛ.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το 2008-2009, η διοίκηση της ΕΘΕΛ, παρήγγειλε μέσω της εταιρείας «ΣΑΡΑΚΑΚΗ», τέσσερα διώροφα λεωφορεία μάρκας VOLVO από την Ισπανία. Τα λεωφορεία θα κυκλοφορούσαν στους δρόμους της Αθήνας εξοικειώνοντας τους τουρίστες με τις ομορφιές και τα αξιοθέατά της.
Η παραγγελία προχώρησε κανονικά με το κόστος του κάθε λεωφορείου να ανέρχεται στο ποσό των 300.000 ευρώ και συνολικά το ποσό των 1.200.000 ευρώ. Τα οχήματα αυτά έφτασαν στην Αθήνα πριν από τρεις μήνες, αλλά κανείς τουρίστας δεν επιβιβάστηκε ποτέ σε αυτά.
Το newsbomb.gr ρώτησε τη Διοίκηση της ΕΘΕΛ πώς είναι δυνατόν τον καιρό που η Κυβέρνηση ζητά λιτότητα, κάποιοι δαπανούν με τόση ευκολία τα χρήματα του ελληνικού λαού;
Η διοίκηση της ΕΘΕΛ όμως έχει μία διαφορετική εκδοχή για τα γεγονότα. Όπως υποστήριξε: «Τα διώροφα λεωφορεία έχουν έρθει όντως στην Αθήνα από την Ισπανία αλλά μόλις πριν από είκοσι ημέρες, και όχι πριν από τρεις μήνες όπως καταγγέλλουν οι συνδικαλιστές.
Προσωρινά και μόνο προσωρινά, βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού, λόγω του ότι είναι σε μία διαδικασία να βγάλουν πινακίδες για να κυκλοφορήσουν στους αττικούς δρόμους. Εάν και αγοράστηκαν για τουριστικούς λόγους, η ΕΘΕΛ έχει πάρει την απόφαση να τα δρομολογήσει οσονούπω, σε μία συγκεκριμένη γραμμή που στην παρούσα φάση δεν εξυπηρετείται από τα υπάρχοντα λεωφορεία».
Το πότε όμως θα είναι διαθέσιμα στο επιβατηγό κοινό δεν είναι σε θέση να τον γνωρίζουν ακόμα, όπως δήλωσαν στο NEWSBOMB
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου