ΜΕΤΩΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
Διευρυμένου Δήμου Μεσολογγίου
«Λαέ μου ευκολόπιστε και πάντα προδομένε» Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Μία μεγάλη συγνώμη από τους Δημότες μας
για τις πολιτικές
συμπεριφορές του μέχρι τώρα Δημοτικού
μας συμβούλου
κ. Βασίλη Μπρούμα
Σε σχέση με τα δρώμενα στο «Μέτωπο
Ελευθέρων Δημοτών» και τα δημοσιεύματα σε καθημερινή, σχεδόν, βάση του κ. Μπρούμα,
είμαστε υπο-χρεωμένοι να θέσουμε πολιτικά ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεων,
αλλά και δείχνουν τη διαφορά πολιτικής θέσης μας και φυσικά της κουλτούρας μας
για την κοινωνία και τη δημοκρατία. Κατ'αρχήν εμείς, όταν μιλάμε για
Δημο-κρατία έχουμε κατά νου την Εργατική Δημοκρατία, τη δημοκρατία της συμμετοχής
του λαού, έτσι όπως περιγράφεται στην Κομμούνα του Παρισιού και τα εργατικά
συμβούλια του Τορίνου. Εχουμε κατά νου την ανατροπή, την κατάργηση της
εκμετάλλευσης και τη χειραφέτηση των εργαζόμενων μαζών. Είμα-στε σε αντίθετη
κατεύθυνση από την ελιτίστικη άποψη της πεφωτισμένης διαχείρισης των δημοσίων
πραγμάτων.
Να θυμίσουμε ίσως πρώτα, ότι «Δημοκρατία
είναι όταν αναγνωρίζουμε στον άλλο πού διαφωνεί μαζί μας, να καταθέτει τα επιχειρήματά του, να μπορεί να
γίνει πλειοψηφία η πρότασή του, δικαίωμα που διατηρούμε για τον εαυτό μας».
Τα ερωτήματα που ανακύπτουν και
χρήζουν απαντήσεων είναι:
1) Μπορεί και έχει το δικαίωμα κάποιος
να άρει την εμπιστοσύνη στο Δημοτικό Σύμβουλο που με την ψήφο του αναδείχτηκε
στο Δήμο, όταν πι-στεύει ότι αυτός βρίσκεται σε δυσαρμονία με το πρόγραμμα του
Συνδυασμού; Εμείς πιστεύουμε ότι ο κ. Μπρούμας εγκατέλειψε τις θέσεις του
Συνδυασμού μας, λειτουργεί ατομικά, ελιτιστικά κι ακόμα υπάρχει ηθικό ζήτημα
ότι δεν ενημερώθηκε το μέτωπο για το ότι έχει επιλέξει να είναι μέλος κόμματος.
Σημειώνουμε ότι αυτό που εδώ αναφέρουμε
είναι την απόκρυψη της κομματικής του ένταξης από το «Μέτωπο» και όχι η ένταξή
του.
Μπορεί να άρει την εμπιστοσύνη ή όχι
όταν όχι μόνο ατομικά αλλά κυρίως ύστερα από Γενική Συνέλευση, η οποία συγκλήθηκε
22/3 ύστερα από συνεννόηση της Γραμματείας του «Μετώπου» με τον επικεφαλής του
«Μετώπου» κ. Μπρούμα (αυτό έγινε αρχές Μαρτίου με συμμετοχή των: Ντίνου
Χρήστου, Κοτσόργιου Τάκη, Φιλιππόπουλου Νικήτα, Μπρούμα Βασίλη, Τρικαλινού
Γιώργου και αφού είχε ήδη γίνει μια συγκέντρωση τέλη Φλεβάρη).
Τα θέματα που αποφασίστηκε να συζητηθούν
είναι:
α) Απολογισμός δράσης
της Δημοτικής παράταξης οργανωτικά, πολιτικά
β) Ενημέρωση για τη
συμμετοχή του «Μετώπου» στο Δημοτικό Συμβούλιο
γ) Ενημέρωση της Γ.Σ.
για την κομματική ιδιότητα και στράτευση του κ.
Μπρούμα
δ) Απόφαση αν ο κ.
Μπρούμας θα συνεχίσει να εκπροσωπεί το «Μέτωπο» στο Δημοτικό Συμβούλιο ή αν θα
αντικαθίστατο από άλλον εκπρόσωπο. Μάλιστα στο θέμα αυτό υπήρχαν δύο προσεγγίσεις,
αυτή του κ. Μπρούμα η οποία έλεγε «Συνεχίζω μέχρι την εκπνοή της θητείας για
τους λόγους ότι δεν είναι κατάλληλος ο χρόνος και για να μη φανεί ότι απέτυχα»
εισηγητής θάταν ο κ. Μπρούμας.
Η δεύτερη «Για λόγους δυσαρμονίας
μεταξύ εκπροσώπου του «Μετώπου» μεταξύ προγράμματος & δράσης του και για να
υλοποιηθεί η Αρχή της εναλλαγής που έχει προγραμματικά υιοθετηθεί».
Η δεύτερη πρόταση είχε να κάνει και
με την εκπροσώπηση του «Μετώπου» με εκπρόσωπο της περιφέρειας και όχι της έδρας
του Δήμου. Δηλαδή από εκπρόσωπο των Δήμων «Οινιαδών» - «Αιτωλικού».
Ετσι λοιπόν σε Γενική Συνέλευση με
συμμετοχή των μελών και με δε-σμευση ιδίως της πλευράς της δεύτερης πρότασης,
ότι θα σεβαστούν την πλειοψηφία αποφασίστηκε να πάμε στη Συνέλευση της
22.3.2013.
Αίφνης 20/3/2013, ο κ. Μπρούμας αρνείται
να συζητηθούν τα θέματα στην προγραμματισμένη Συνέλευση. Πραγματοποιείται η
Συνέλευση και απουσιάζει ο κ. Μπρούμας,
χωρίς να δώσει εξηγήσεις. Εκτίμησή μας είναι ότι ήξερε ότι δεν θα τον στήριζε κανείς
και έτσι όπως λειτουργεί ατομικά και ελιτίστικα, θεωρώντας ότι κατέχει τη γνώση
και ότι δε μπορεί να συναλλάσσεται, να συζητά με χαμηλού επιπέδου ανθρώπους,
προσωποποιώντας το «Μέτωπο» στο πρόσωπό του, αρνήθηκε τη δημοκρατική συζήτηση
και συνεννοήθηκε με τον εαυτό του.
Ρωτάμε, λοιπόν, σήμερα: ποιοι τον
στηρίζουν; Σε ποια σύσκεψη επιβεβαιώθηκε η εμπιστοσύνη στο να εκπροσωπεί το «Μέτωπο»
στο Δημοτικό Συμβούλιο;
Θεωρεί ότι κάνει πολιτική εξαπολύοντας
ύβρεις και χαρακτηρισμούς χωρίς να τολμά να θέσει τα ζητήματα σε συνέλευση του
«Μετώπου».
Οφείλει να απαντήσει ακόμα και σήμερα,
πώς θα συνδέσει τα κομματικά του καθήκοντα, διατηρώντας τη θέση του στο Δημοτικό
Συμβούλιο; Τι ακριβώς προωθεί; Ποιοι
σήμερα τον στηρίζουν;
·
Πότε και πού έκανε
απολογισμό;
·
Πότε ενδιαφέρθηκε για
προβλήματα της Περιφέρειας του Δήμου;
·
Πότε απευθύνθηκε
στους Δημότες «Αιτωλικού» - «Οινιαδών»
·
Τον ρωτάμε, μπορεί να
εκπροσωπηθεί ο συνδυασμός μας από μέλος μας που ανήκει σε εκλογικό συνδυασμό
της περιφέρειας;
·
Σε ποια θέση του
προγράμματος αναφέρεται ότι το «Μέτωπο» έγινε για προώθηση μόνο τοπικών προβλημάτων;
Παράταξη με «Ιδεολογία» το Μεσολογγιτισμό. Σε ποια θέση του προγράμματός μας
βρίσκεται αυτή η θέση. Πώς προκύπτει ότι το «Μέτωπο» δημιουργήθηκε έχοντας «Μεσολογγίτικη
ιδεολογία» όπως λέει; Η περιφέρεια του Δήμου πλήρως αγνοείται και τελικά λύνονται
τα τοπικά προβλήματα, όταν πλήττονται και τα γενικά Δημοτικά ταξικά;
·
Από ποια θέση του προγράμματος
προκύπτει ότι τοπικά προβλήματα υπερέχουν των ταξικών;
·
Να μας πει αν
πιστεύει στη συμμετοχική διαδικασία και αν ναι ποια πρωτοβουλία πήρε σε μια
τέτοια κατεύθυνση;
·
Να απαντήσει, οι
χαρακτηρισμοί προσδιορίζουν την πολιτική; Γιατί τα κείμενά του βρίθουν
χαρακτηρισμών που προβάλλουν φυσικά χαρα-κτηριστικά και δεν απαντούν πολιτικά
(μικρόνοια-μικροψυχία-χαμηλά κίνητρα-θρασύδειλα-δάγκωμα φιδιών-κλωτσιές
γαιδάρων - είναι λεξιλόγιο που υποδηλώνει σύγχυση, το λιγότερο, εμπάθεια και
μίσος και φυσικά χαμηλή κουλτούρα).
·
Να μας πει ποιος του
έδωσε εντολή να κάνει προσωπική στρατηγική, από ποια αρχή του προγράμματος προκύπτει
αυτό. Και πάνω σ'αυτό πιστεύει ότι υπερέχει το άτομο του συνόλου. Η πολιτική
πρέπει να ασκείται ατομικά ή να στηρίζεται συλλογικά; Εχει τη γνώμη ότι η
προσωπική στρατηγική υπερέχει της συλλογικής επεξεργασμένης πολιτικής;
Δυστυχώς, είμαστε υποχρεωμένοι σήμερα να σχολιάσουμε τον
τίτλο του τελευταίου άρθρου του κ. Μπρούμα «Οι πρώην συναγωνιστές μου θα
βρί-σκουν την πόρτα του Ιατρείου πάντα ανοιχτή».
Ατυχη διατύπωση, που θέτει ερωτήματα ήθους, καθιστά το
λειτούργημα του γιατρού όργανο χρήσης για άλλους σκοπούς (πολιτικούς-κοινωνικούς).
Απλώς θυμίζουμε ότι το λειτούργημα της ψυχιατρικής το χρησιμοποίησαν τυραννίδες
και τύραννοι διαχρονικά στην Ιστορία. Αν δε, κανείς ανατρέξει στην Ιστορία,
τότε θα τεθούν ερωτήματα Δημοκρατίας, ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Νομίζουμε ότι αυτή
η άτυχη διατύπωση ανοίγει την πόρτα ενός ολισθηρού ιδεολογικού δρόμου αντικοινωνικών
συμπεριφορών και προσβάλλει τόσο την επιστήμη, όσο και την κοινωνία. Θέλουμε να
πιστεύουμε και να ελπίζουμε, ότι σε ψύχραιμη ανάγνωση, ο κ. Μπρούμας θα ανακαλέσει
και θα ζητήσει συγνώμη στην Κοινωνία γι'αυτό το ατόπημά του. Νομίζουμε ότι αυτό
θα του ζητηθεί και από τον κομματικό του φορέα.
Οσον αφορά τη λοιδορία που εκπέμπει για δήθεν
παραπλανημένους που ζήτησαν την υπογραφή τους πίσω, δηλώνουμε:
· Μπορεί να μας δείξει δήλωση ανάκλησης υπογραφής μέλους μας;
· Αν εννοεί τη δήλωση που κάναμε για τη
στήριξή του ως υποψηφίου δημάρχου, σωστά τονίζει ότι κάναμε λάθος που τον
στηρίξαμε. Δε μπορούμε όμως να αντιληφθούμε, ότι ο κ. Μπρούμας είχε άλλες απόψεις,
από αυτές που καταθέσαμε γραπτώς στους δημότες μας προεκλογικά. Γιατί σήμερα η
διάστασή του με τις προγραμματικές μας δηλώσεις, με τον ελιτισμό του, τον
ατομικισμό του (χαρακτηρι-στικά μικροαστικής αντίληψης που εμφανίζεται έντονα
στην προσωπικότητά του), ήταν οι λόγοι άρσης της εμπιστοσύνης μας στην πολιτική
του ιδιότητα. Του θυμίζουμε το στίχο του ποιητή «Εμείς τραγουδάμε να ενώσουμε
τον κόσμο, όχι για να ξεχωρίζουμε από τον κόσμο». Γιατί εμείς πιστεύουμε στα
ταξικά μας δίκαια και όχι στη μικροαστική διαχείριση των πραγμάτων. Αλλωστε
γι'αυτό ζητούμε και συγνώμη από τους δημότες μας, για την άτυχη πολιτική
υποστήριξη στον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Μπρούμα Βασίλη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου