4 Ιουλ 2014

Αντί τίτλου: Μόνον στο α’ 5μηνο του 2014 μετανάστευσαν 50.000 νεαροί Ελληνες

Αντί τίτλου: Μόνον στο α’ 5μηνο του 2014 μετανάστευσαν 50.000 νεαροί Ελληνες
Την επιστράτευση των απεργών της ΔΕΗ σκέφτεται η κυβέρνηση. Γιατί; Η επιστράτευση πλειάδος ΜΜΕ, φερέφωνων και βλακόφωνων εναντίον των απεργών δεν αρκεί;
Μοναδική παραφωνία σ’ αυτό το αρραγές μέτωπο των ληστών και των ιδιοτελών στόκων, ο κ. Γεωργιάδης! Ω ναι! Ο Αδωνις, του Αδώνιδος! Οστις ομιλών στον «Realfm» και στον κ. Νίκο Χατζηνικολάου, δήλωσε (για τη ΔΕΗ): «Αν ήταν δική μου επιχείρηση, δεν θα την πούλαγα» – επειδή όμως αυτή η κυβέρνηση βρήκε αυτήν την επιχείρηση κληρονομιά απ’ τον πατέρα της, ας πάει και το παλιάμπελο…
Εδώ εγείρεται το προαιώνιο φιλοσοφικό ερώτημα: ο αμοραλισμός οδηγεί στη βλακεία ή η βλακεία στον αμοραλισμό;
Σε μια αγωνιώδη προσπάθεια να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα – πάλι ο κ. Γεωργιάδης- αποφάνθηκε: Στην Ελλάδα κάθε μέρα χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη δουλειά τους, οι καθαρίστριες γιατί να ’ναι εξαίρεση; Εμβρόντητος ο αμοραλισμός, εμβρόντητη και η βλακεία. Τόσες χιλιάδες ανθρώπους σφάζουμε κάθε μέρα, θα ήταν άδικο να μη σφάξουμε και τις καθαρίστριες.
Ζούμε μεγάλες στιγμές διακυβέρνησης επιπέδου! Γιακουμάτου! «Είμαι κατά του ξεπουλήματος, αν και η κυβέρνηση το απεχθάνεται αυτό», δήλωσε ο τρισμέγιστος, αφήνοντας τη λογική κάγκελο! Τι ακριβώς απεχθάνεται η κυβέρνηση; το ξεπούλημα ή τον Γιακουμάτο; Ο ευρίσκων απάντηση κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον ή Σκρέκαν ίσης αξίας. Καθότι
ο φωστήρ βουλευτής της Ν.Δ. απαγγέλλοντας (δηλαδή γκαρίζοντας σε πάνελ) δοξαστικό ύμνο στον ανταγωνισμό ερώτησε θεούς κι ανθρώπους: «Και ο Κεντέρης τι θα πετύχαινε, αν δεν υπήρχε ο ανταγωνισμός;» – γιατρέ μου, ζαλίζομαι και ερωτώ εκ νέου, ο αμοραλισμός οδηγεί στη βλακεία ή η βλακεία στον αμοραλισμό; Οταν  ο μέγας ποταμός Δούναβης και Επικεφαλής μου, κ. Σταύρος Θεοδωράκης, δηλώνει ότι δεν είναι κατά της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ, σημαίνει ότι είναι υπέρ; Φέρτε μου
έναν Γερμανό να μου λέει τι να σκέφτομαι, θα τρελαθώ!
Πλην όμως, ουπς! Κάποια ΜΚΟ θα υπάρχει ήτις θα αντιμετωπίζει με κάποιαν τρυφερότητα περιπτώσεις σαν τη δική μου. Κι αν δεν υπάρχει, γιατί να μην ιδρύσω ο ίδιος μία;! Σπεύδω λοιπόν στην ΥΔΑΣ (Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας) του Υπουργείου Εξωτερικών. «Ξέρετε, τους λέω, έχω μια ευαισθησία για τη δημοκρατία στα Δυτικά Βαλκάνια» (περιοχή που συνορεύει ανατολικώς με τα Ανατολικά Βαλκάνια, βορείως με τη Βαυαρία και νοτίως με το δεσποτάτο της Ηπείρου). «Ε και;», μου λέει ο Υπουργός (σ.σ. στο Υπεξ υπήρχαν Υπουργοί και πριν από τον Μπενύτο Μπενίτο). «Σκέφτομαι λοιπόν», συνεχίζω να λέω απτόητος στον Υπουργό, «να κάνω μια ΜΚΟ, το Δίκτυο για τη Δημοκρατία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (ΔΙ.ΔΗ.ΝΕ.), πρώην Δίκτυο Πρωτοβουλίας για τη Δημοκρατία στα Δυτικά Βαλκάνια. Προς τούτο χρειάζομαι
να μου δώσετε 2.492.728,17 Ευρώ για το διάστημα 2001-2010!
-       Μήπως λέγεσθε Παπαμιμίκος και θα γίνετε Γραμματέας της Ν.Δ., γνωστής και ως κόμμα Μπαλτάκου – Χρύσανθου – Βενιζέλου, μου λέει, είρων, ο Υπουργός.
-       Οχι, απαντώ λακωνικά.
-       Και τότε, πού πας, καημένε Καραμήτρο, μου βγάζει σαρκαστικά τη γλώσσα ο Υπουργός.
-       Δεν με λένε Καραμήτρο, του κάνω.
-       Ούτε Παπαμιμίκο σε λένε, μου κάνει.
Και επειδή τώρα εσείς νομίζετε ότι σας κάνω πλάκα, ανατρέξτε στο τρέχον «Ποντίκι» όπου υπάρχει εκτενές ρεπορτάζ για «έρευνα του ΣΔΟΕ» στα πεπραγμένα της ΜΚΟ του κ. Παπαμιμίκου (ΔΙ.ΔΗ.ΝΕ.) για το διάστημα μεταξύ του 2001-2013!
Το ενδιαφέρον (από κβαντικής απόψεως) είναι ότι από 4.1.2013 το όνομα του κ. Παπαμιμίκου εξήλθε του Δ.Σ. της εν λόγω ΜΚΟ και πέταξε σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν. Εις τόπον χλοερόν και success story, όπου αναπαύονται πράξεις αγαθές και διάφανες, πρόσωπα υπεράνω του νόμου, χαρακτήρες αδαμάντινοι.
Α, ρε κορόιδα Ελληνες, που θέλουν να σας φάνε τα λεφτά 500 καθαρίστριες…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More