3 Σεπ 2012

ΓΑΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΑΣ, ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΑΣ, ΞΕΥΤΙΛΕΣ...

...ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΤΕ  ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΣΕ "ΠΡΑΜΑΤΕΙΑ" ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΑΤΕ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΞΕΚΩΛΑ...


Έβγαλαν τον Αθανάσιο Διάκο σουβλατζή, κερατά και δολοφόνο!

Σχεδόν 200 χρόνια από το μαρτυρικό του θάνατο στην Αλαμάνα, ο Αθανάσιος Διάκος "επιστρέφει" με την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου και προκαλεί θυελλώδεις αντιδράσεις για τον τρόπο που παρουσιάζει τον ήρωα της Επανάστασης.Κιτσοπούλου με τίτλο "Αθανάσιος Διάκος - Η επιστροφή" που παρουσιάζει τον ήρωα της επανάστασης ως ένα ζηλιάρη σύζυγο που σκοτώνει την έγκυο γυναίκα του όταν αυτή τον απατά με έναν Κούρδο παράνομο μετανάστη...

Το έργο επιχορηγήθηκε με 41 χιλιάδες ευρώ από το Φεστιβάλ Αθηνών και παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον περασμένο Ιούλιο στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος εκδηλώσεων στο Θέατρο Πειραιώς 260 για δύο παραστάσεις.


Σύμφωνα με το σενάριο ο Αθανάσιος Διάκος επιστρέφει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες… Κούρδους Λαθρομετανάστες. Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο... κερατάς Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!


Σύμφωνα με την εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" τον περασμένο Ιούνιο με απόφαση της γενικής γραμματέως του υπουργείου Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη η επίμαχη παράσταση συμπεριελήφθη στις 9 θεατρικές παραστάσεις που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ (δημοσία δαπάνη). Στην προγραμματική σύμβαση αναφέρεται πως: "Οι παραστασεις βιντεοσκοπούνται για εκπαιδευτικούς λόγους" ενώ τόσο στην αφίσα όσο και στο πρόγραμμα αναφέρεται πως "η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους".
Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Λ. ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΕ ΠΟΖΑ, ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΣΑ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΤΑΛΕΝΤΟ...

Απόσπασμα από άρθρο της Λ. Κιτσοπούλου στην "Ελευθεροτυπία" φυσικά
Μην αναρωτιέστε, επομένως, γιατί έκλεισε το μπουρδέλο!
[...] Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές. Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κώλος, κι ας είναι δυο επι δυο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας ''μακάρι την κόρη μου να τη γαμούσε ένας ωραίος μαύρος, να βγεί το εγγονάκι μου ωραίο.'' Όοοχι. Προτιμάει να....
διαιωνίσει την φάτσα, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει. Στ' αρχίδια του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του. Δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας. Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται.[...]


Ρε Τζαβάρα τόσο ξεφτίλες είστε ρε μυαλοακατοίκητοι;
Αυτήν την Μενδώνη την έχετε ακόμα να κόβει και να ράβει εκεί
στο Υπουργείο (ο Θεός να το κάνει) Πολιτισμού
και να μοιράζει τα λεφτά του ΕΣΠΑ στις ξεβράκωτες ντίβες του κώλου;
Δεν ντρέπεστε ρε λιγδοτάμπαροι εραστές της ρεμούλας;
Αυτόν τον Λούκο που έδωσε στο ξέκωλο 41 χιλιάρικα για δυο παραστάσεις, τί τον κρατάτε ρε γελοίοι; Φοβάστε μη χάσετε το κελεπούρι;
Άντε στο διάολο όλοι σας, σιχαμερά παράσιτα!
Χάρρυ Κλυνν

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More