29 Ιουλ 2010

Που είναι ο Χάρρυ Κλυνν οεο….


Δηλαδή τώρα είμαι σίγουρος ότι σε αυτή τη πόλη μας έχουν όλους γραμμένους κανονικά και δε λειτούργει τίποτα. Αφού είδα και εγώ σε μια κολόνα ότι 28 Ιουλίου θα έρθει ο Χάρρυ Κλυνν στο <<θέατρο>> του λιμανιού ξεκίνησα να πάω….. αλλά έπρεπε να ξέρω, δηλαδή για την ακρίβεια θα έπρεπε να φανταστώ και να μυρίσω τα νύχια μου, εγώ αλλά και οι άλλοι που θα ερχόντουσαν, ότι σιγά μη βλέπαμε το Χάρρυ Κλυνν. Άντε καλά αυτό είναι ανθρώπινο για κάποιο λόγο ο άνθρωπος δε μπορούσε να έρθει, αλλά ανθρώπινο θα ήταν να μας ενημερώσει και κάποιος από τους διοργανωτές(φαίνεται στην άφησα ότι διοργανώνει ο φοβερός δήμος Μεσολογγίου) ότι δε θα έρθει. Κάποιος σα και αυτούς που κατά τη περίοδο των εκλογών μας ζαλίζουν με τις ντουντούκες στα αυτοκίνητα για το ποιον να ψηφίσουμε θα μπορούσε να μας ενημερώσει από το πρωί ότι θα ακυρωθεί η παράσταση . Όπως είπα είμαι σίγουρος ότι σε αύτη τη πόλη δε λειτουργεί τίποτα και είμαστε στο έλεος του θεού, πάντως θα μάθουμε γιατί δεν ήρθε ο Χάρρυ στη παράσταση και ελπίζω τουλάχιστον να είναι ανθρωπινός ο λόγος και όχι κάτι μυστήριο με τους κυρίους διοργανωτές του <<υπουργείου πολιτισμού>> της πόλης που το διαχειρίζονται εξαιρετικά όπως διακρίνουμε.
<< Σίγουρα πάντως ο τίτλος της παράστασης ταιριάζει απόλυτα στη περίπτωση μας… ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ….. ας αφιερώσουμε το παρακάτω video του Χάρρυ σε αυτούς που σε λίγο δε θα τους κοιτάμε άλλο έτσι όπως μας κατάντησαν!!!!>>

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More