Ενημερώθηκα ερχόμενος στη πόλη για ένα video απείρου κάλους που κυκλοφορεί στο internet και φυσικά το συμπέρασμα βλέποντας το ήταν ότι αν μη τι άλλο πάσχουμε από πολιτισμό, και το λέω αυτό γιατί σαν αντίκρισμα της κάθε κοινωνίας είναι και ο τρόπος που μπορούμε να συζητάμε προκειμένου να λύσουμε τα προβλήματα μας ήρεμα και πολιτισμένα, χωρίς χαρακτηρισμούς και προσωπικές επιθέσεις, πόσο μάλλον όταν η συζήτηση γίνεται σε δημοτικό συμβούλιο. Θαυμάστε λοιπόν πόσο όμορφα και με τι επίπεδο οι τοπικοί <<πολιτικοί ηγέτες>> λύνουν και συζητούν τα προβλήματα της πόλης χωρίς μάλλον να έχουν αντιληφθεί το ρολό τους, και αυτός για μένα είναι και ο λόγος που πάμε από το κακό στο χειρότερο, ελπίζω να ξυπνήσουμε βέβαια σύντομα... Δείτε και βγάλτε και εσείς τα συμπεράσματα σας!
Αυτό το καλοκαίρι ανακαλύψτε την ιστορική Κατοχή Οινιάδων – Ένας αυθεντικός
προορισμός γεμάτος ιστορία και φυσικές ομορφιές
-
Στο νοτιότερο άκρο της Ακαρνανίας, εκεί όπου η ιστορία συναντά τη φύση με
τρόπο καθηλωτικό, στέκει αγέρωχη ανά τους αιώνες η ιστορική κωμόπολη της
Κατοχή...
Πριν από 22 ώρες




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου