ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ… ΑΡΧΙΜ@&@%^# ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΦΑΓΑΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ…
“…Πριν καν αρχίσει, τελείωσε η περίφημη “επαναδιαπραγμάτευση” του Μνημονίου, την οποία υποσχέθηκαν στον ελληνικό λαό τα τρία κόμματα της συγκυβέρνησης, Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜ.ΑΡ.
Το Σάββατο δόθηκε στη δημοσιότητα το “προγραμματικό πλαίσιο” συγκρότησης της νέας κυβέρνησης και “διαπραγμάτευσης” με την τρόικα. Χθες, δύο μέρες μετά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανακοίνωσε ότι δεν θα γίνει συνολική διαπραγμάτευση επί του προγραμματικού











